6 برتری مهم گلکسی S6 Edge نسبت به گلکسی S6

در مراسم دیشب در همایش جهانی موبایل، سامسونگ دو گوشی پرچم‌دار با نام‌های گلکسی S6 و گلکسی S6 Edge معرفی کرد. ممکن است این‌گونه تصور کنید که به جز قسمت خمیده‌ی اطراف صفحه‌نمایش، تفاوت دیگری بین این دو پرچم‌دار وجود ندارد. ولی واقعیت خلاف این موضوع است. گلکسی S6 Edge برتری‌های دیگری نسبت به S6 دارد که در ادامه به مهم‌ترین آن‌ها می‌پردازیم.

batllo-0979

1. باتری قدرتمندتر

گلکسی S6 از یک باتری لیتیوم-یون با ظرفیت 2550 میلی‌آمپرساعت استفاده می‌کند ولی در سمت دیگر، سامسونگ برای گلکسی S6 Edge یک باتری با ظرفیت 2600 میلی‌آمپرساعت را در نظر گرفته است. شاید این 50 میلی‌آمپرساعت تاثیر چندانی در مقایسه عملکرد باتری این دو گوشی نداشته باشد، ولی به هر صورت، گلکسی S6 Edge از باتری قدرتمندتری استفاده می‌کند.

2. نمایش اعلان‌ها به صورت هوشمند

در گلکسی S6 Edge می‌توانید به مخاطب‌های محبوب خود رنگ خاصی اختصاص دهید و سپس هنگامی که گوشی را برعکس بر روی زمین قرار دهید، لبه‌ی خمیده‌ی گوشی به آن رنگ درمی‌آید. برای مثال، اگر برای دوست صمیمی خود رنگ آبی را اختصاص دهید، هنگام دریافت یک تماس یا پیامک از او، لبه‌ی خمیده‌ی گوشی به رنگ آبی درمی‌آید.

3. دسترسی آسان به لیست «مخاطبین محبوب»

با گلکسی S6 Edge می‌توانید در هر زمان با حرکت دست از لبه‌ی خمیده‌ی سمت راست به سمت چپ صفحه، به لیست مخاطبین محبوب خود دسترسی پیدا کنید.

4. دسترسی سریع به اعلان‌ها

با گلکسی S6 Edge، هنگامی که یک تماس از دست رفته داشته و یا پیامکی دریافت می‌کنید، می‌توانید با حرکت دست از لبه‌ی خمیده‌ی سمت راست به سمت چپ، به سرعت اعلان‌های خود را مشاهده کنید.

5. از بین رفتن حاشیه‌ی اطراف صفحه‌نمایش

یکی از مسائلی که باعث زیباتر و خوش‌دست‌تر شدن گوشی‌های موبایل می‌شود، کم کردن لبه‌های دو طرف صفحه‌نمایش است. سامسونگ با خم کردن و امتداد صفحه‌نمایش در دو لبه‌ی کناری، باعث شده تا گلکسی S6 Edge نسبت به گلکسی S6 گوشی زیباتر، جذاب‌تر و خوش‌دست‌تری باشد.

6. طراحی زیباتر و خاص بودن

بله واقعا این مورد در پرچم داران جدید سامسونگ به شدت دیده میشود.حاشیه خمیده نمایشگر گلکسی اس 6 اج علاوه زیباتر کردن این گوشی آن را به یک گوشی خاص جذاب مبدل نموده که هر بیننده ای را مجذوب خود خواهد کرد

batllo-0950

سامسونگ گلکسی S6 و S6 Edge از اردیبهشت سال آتی میلادی وارد بازار خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*