معرفي کامل ويژگي ها و قابليت هاي اسمارت فون اکسپریا Z1 کامپکت ، از زبان سوني

sony Xperia Z1 Compact

ساعاتی پیش کنفرانس مطبوعاتی سونی در نمایشگاه CES 2014 برگزار شد و کمپانی ژاپنی در این نمایشگاه از دو تلفن‌هوشمند پرده برداشت که یکی از آن‌ها اکسپریا Z1 کامپکت است. اکسپریا Z1 کامپکت با به عاریه گرفتن مشخصات برادر بزرگتر خود پای در میدان رقابت نهاده است. در ادامه معرفي کامل ويژگي ها و قابليت هاي اسمارت فون اکسپریا Z1 کامپکت را از زبان سوني مي بينيم ، با گجت نيوز همراه باشيد.

Sony تلفن هوشمند Xperia™ Z1 Compact را معرفی می‌کند- بهترین تلفن هوشمند ممتاز کامپکت در جهان

  • همۀ بهترین‌های Xperia Z1 از Sony را در تلفن هوشمندی جمع و جور با اندازۀ جیبی دریافت کنید
  • طراحی برازنده و بادوام ضدآب2 در طیفی از چهار رنگ زنده- سفید، مشکی، صورتی و زرد لیمویی
  • بهترین دوربین جهان در تلفن هوشمندی کامپکت3 با فناوری‌های اثبات شدۀ دوربین Sony: لنز برندۀ جایزۀ G، حسگر تصویر 20.7 مگاپیکسلی Exmor RS برای موبایل از نوع CMOS و موتور پردازش عکس BIONZ برای موبایل
  • تجربه‌های شگفت‌انگیز مشاهده بر روی صفحۀ نمایش 4.3 اینچی TRILUMINOS™‎ برای موبایل با کیفیت HD به همراه X-Reality™‎ برای موبایل
  • Xperia™ Transfer Mobile برای انتقال تلفن به تلفن سریع و آسان مخاطبین، محتوا و برنامه‌های کاربردی از تلفن‌های هوشمند موجود iOS و Android

6 ژانویۀ 2014، CES، لاس‌وگاس:

Sony Mobile Communications‎ ‎ امروز با معرفی Xperia Z1 Compact که بهترین‌ فناوری‌های Sony را از Xperia Z1 پرچم‌دارش با اندازۀ جدیدی برازنده و جمع و جور ارائه می‌کند، بازار تلفن‌های هوشمند ممتاز را دوباره معنی کرد.

کونیماسا سوزوکی، رئیس و مدیر ارشد اجرایی Sony Mobile Communications، گفت: «با افزوده شدن Xperia Z1 Compact طیف محصولات ممتاز جهانی ما اکنون گسترده‌تر از هر زمانی شده است و این به مشتریانمان قدرت انتخاب بیشتری را ارائه می کند. Xperia Z1 تلفن هوشمندی است که بدون چشم‌پوشی از کارآیی مملو از قابلیت‌های ممتاز و همچنین طراحی زیبا و در عین حال بادوام است. با Xperia Z1 Compact ما همۀ این قابلیت‌ها و عملکردهای ممتاز را به اندازۀ کوچک‌تری می‌آوریم و به شما نهایت تلفن هوشمند کامپکت را ارائه می‌کنیم.»

sony Xperia Z1 Compact

بهترین دوربین جهان در تلفن هوشمندی کامپکت

Xperia Z1 Compact استاندارد جدیدی را برای تلفن‌های هوشمند ممتاز وضع می‌کند. این تلفن هوشمند برای عملکردی هم‌تراز با سطح کیفیت و عملکرد دوربین‌های دیجیتال کامپکت معمولی به فناوری‌های اثبات شدۀ دوربین Sony تجهیز شده است و همۀ اینها در تلفن هوشمندی جمع و جور به زیبایی صنعتگری شده است.

این تلفن دوربین‌دار 20.7 مگاپیکسلی با حسگر عکس Exmor RS برای موبایل از نوع CMOS و 1/2.3، لنز برندۀ جایزۀ G متعلق به Sony و موتور پردازش عکس BIONZ™‎ برای موبایل تجهیز شده است که نتیجۀ آن کیفیت عکس فوق‌العاده است. شما می‌توانید به لطف این ترکیب بی‌همتا تصاویری واضح و روشن بسیار زیبایی را حتی در شرایط کم‌نور، جایی که فلاش پاسخگو نیست، بگیرید. سرعت بالای شاتر و زوم واضح 3 برابر از تار شدن عکس‌ها جلوگیری می‌کنند و در عین حال به شما اجازه می‌دهند تا از فاصلۀ دور عکس بگیرید. بنابراین دیگر هیچ لحظه‌ای را از دست نخواهید داد. «خودکار فوق‌العاده» با فناوری تشخیص صحنۀ هوشمند برای ثبت تصاویری شگفت‌انگیز در یک چشم به هم زدن بدون تنظیمات پیچیده، به شما کمک می‌کند عکس‌های بی‌نقصی بگیرید و از آن جایی که این تلفن هوشمند همه کاره هم ضد آب است و هم مقاوم در برابر گرد و غبار، به خوبی با زندگی‌تان تلفیق می‌شود. بنابراین می‌توانید از آن در هر زمان و در هر کجا استفاده کنید.

برنامه‌های اجتماعی بی‌همتا برای دوربین به منظور ارتقای تجربۀ دوربین شما

  • Xperia Z1 Compact با طیفی از برنامه‌های نوآورانۀ از پیش نصب شدۀ Xperia Camera برای بردن تجربۀ عکس‌برداری شما به سطحی جدید ارائه می‌شود:
  • Timeshift burst: شصت و یک عکس تحسین‌برانگیز را تنها در مدت دو ثانیه ثبت می‌کند. از این رو می‌توانید همیشه در همان بار اول عکس بی‌نقصی را بگیرید.
  •  Info-eye™‎: شیوۀ نوآورانۀ جستجوی تصویری با استفاده از دوربینتان برای ارائۀ اطلاعات دربارۀ جاهای دیدنی، کتاب‌ها و نوشیدنی علاوه بر موارد دیگر.
  •  Social liv: ویدیوهایتان را به طور زنده از طریق Facebook پخش کنید و برای داشتن نهایت تجربۀ اشتراک‌گذاری وتعامل، نظرات دوستانتان را درست بر روی صفحه‌ی نمایشتان دریافت کنید.
  •  جلوۀ واقعیت افزوده: با انیمیشن‌های واقعیت افزودۀ SmartARTM‎ با عکس‌هایتان کارهای جالب و خلاقانه‌ای انجام دهید.

علاوه بر این برنامه‌های اجتماعی دوربین که از قبل بر روی دستگاه نصب شده‌اند، طیف گسترده‌ای از برنامه‌های دیگر برای لذت بردن شما وجود دارد. برنامه‌هایی مانند Wikitude Places، Evernote، VI Sports و برنامه‌های دیگر. کافی است به نمایاب دوربینتان بروید، Superior Auto را روشن کنید و سپس روی «+Apps» کلیک کنید تا همۀ برنامه‌های جدیدی را که می‌توانند تجربۀ تلفن هوشمندتان را ارتقاء دهند، ببینید.

sony Xperia Z1 Compact

طراحی زیبا و بادوام

sony Xperia Z1 Compact

Xperia Z1 Compact همۀ قابلیت‌های تحسین شدۀ Xperia Z1 را در بر دارد فقط در اندازه‌ای مناسب برای کف دست. این تلفن هوشمند زیبای ضد آب و مقاوم در برابر گرد و غبار (IP55 و IP58)، از طراحی خیره‌کنندۀ OmniBalance بهره برده و از هر زاویه‌ای شیک وبادوام است و با کلید اختصاصی دوربین می‌توانید حتی زیر آب عکس و فیلم بگیرید. Xperia Z1 Compact با ارائۀ گزینه‌های متنوعی از رنگ‌های زنده شامل سفید، مشکی، زرد لیمویی و صورتی برای تناسب با سلیقۀ شخصی‌تان، سهم زیبایی را افزایش می‌دهد. بهسازی هوشمندانۀ افزوده شده جدید به این دستگاه، حالت دستکش۴ است که به شما اجازه می‌دهد حتی زمانی که دستکش پوشیده‌اید از Xperia Z1 Compact خود استفاده کنید و با این کار خواهید توانست در هر شرایط آب و هوایی از تلفنتان آسان‌تر استفاده کنید.

{photo}92/10/17/1{/photo}

بهترین عملکرد باتری در تلفن هوشمندی کامپکت و ممتاز

Xperia Z1 Compact به لطف جدیدترین پردازشگر Qualcomm® Snapdragon™ 800‎ چهارهسته‌ای ۲٫۲ گیگاهرتزی و 4G LTE برای داشتن سرعتی شگفت‌انگیز، عملکرد فوق سریع و گرافیک‌های نفسگیری را ارائه می‌کند. این تلفن هوشمند همچنین به یک باتری ۲۳۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز است که عملکرد باتری ممتاز و پیشتاز در ردۀ خود را بر خلاف اندازۀ جمع و جورش، ارائه می‌کند.

حالت Battery STAMINA متعلق به Sony به شما کمک می‌کند بیشتر متصل بمانید. این حالت به منظور صرفه‌جویی در مصرف باتری زمانی که به عملکردها نیازی ندارید به طور خودکار آنها را خاموش کرده و هر زمان که نیاز داشتید دوباره آنها را روشن می‌کند. بنابراین اکنون می‌توانید بدون نگرانی از تمام شدن باتری در زمانی که به آن نیاز دارید، شارژر را در خانه بگذارید. Z1 Compact همۀ نیازهای روزمره را برآورده می‌کند.

از بهترین رنگ و وضوح لذت ببرید

Xperia Z1 Compact با جدیدترین فناوری‌های تلویزیون BRAVIA®‎ از Sony که برای دستگاه‌های همراه بهینه شده‌اند، ساخته شده است. این تلفن هوشمند برای نمایش پالتی از رنگ‌‌های غنی و طبیعی به صفحۀ نمایش 4.3 اینچی TRILUMINOS™‎ برای موبایل با کیفیت HD مجهز شده است. X-Reality™‎ برای موبایل متعلق به Sony فناوری هوشمند وضوح فوق‌العاده‌ای است که هر پیکسل‌ مفقود شده‌ای را یافته و بازتولید می‌کند. بنابراین همیشه می‌توانید از واضح‌‌ترین و شفاف‌ترین ویدیوها لذت ببرید.

برنامه‌های رسانه‌ای Sony

Xperia Z1 Compact با این برنامه‌های رسانه‌ای یکپارچه شدۀ Sony دسترسی یکپارچه به سرگرمی‌های آنلاین و آفلاین را فراهم می‌آورد:

  • PlayMemories Online‎: سرویس عکس و فیلم مبتنی بر رایانش ابری یکپارچه شده با برنامۀ Album، قابلیت جدید «All Sync» به کاربران امکان آپلود خودکار و فوری همۀ عکس‌های آنها را بدون محدودیت حجمی، می‌دهد.
  • TrackIDTM TV  – تجربۀ تماشای تلویزیون شما را ارتقاء می‌دهد. این برنامه به شما اجازه می‌دهد اطلاعات برنامه‌های تلویزیونی پخش شده شامل بازیگران و عوامل، بیوگرافی، فیلموگرافی یا توئیت‌های مرتبط با آن برنامه را جستجو کرده و اشتراک‌گذاری کنید.

 

sony Xperia Z1 Compact

 

مهاجرت به Xperia هیچ وقت ساده‌تر از این نبوده است

Xperia™ Transfer Mobile تعویض گوشی Android یا iOS شما را به Xperia ساده‌تر از گذشته کرده است. این روشی آسان و راحت برای انتقال یکپارچۀ مخاطبین، عکس‌ها، نشانه‌گذاری‌ها، برنامه‌ها، پیام‌ها و موارد بسیار دیگر به سرعت و به طور ایمن از تلفن هوشمند قدیمی‌تان است وبهتر از همه این است که به کامپیوتر نیازی ندارید. می‌توانید به طور مستقیم با استفاده از NFC یا کابل ارائه شده اطلاعات را از تلفن قدیمی به تلفن جدید منتقل کنید.

اکوسیستمی بی‌رقیب از محصولات مکمل و لوازم جانبی هوشمند

Sony به منظور فراهم آوردن راه‌های جدیدی برای لذت بردن از تلفن هوشمندتان، فراگیرترین طیف محصولات مکمل و لوازم جانبی نوآورانه را ارائه می‌کند. با وجود ۱۳۲ محصول مجهز به NFC برای اتصال تک لمسی شامل تلویزیون، هدفون، بلندگو، تبلت و موارد دیگر، اتصال و لذت بردن از محتوایتان در بین چندین دستگاه ساده‌تر از این نبوده است.

لوازم جانبی کلیدی برای ارتقای تجربۀ Xperia Z1 Compact شما شامل موارد زیر هستند:

  • QX100: دوربین‌هایی به شکل لنز با عملکرد بالا که برای نصب بر روی تلفن هوشمند و بهره‌‌گیری از طریق صفحه‌ی نمایش تلفن هوشمند.
  • SmartWatch 2: به عنوان صفحه‌ی نمایش دوم برای Xperia Z1 Compact به کار گرفته می‌شود. پیام‌ها را بخوانید، تماس‌ها را مدیریت کنید و به آسانی به اعلان‌ها دسترسی داشته باشید. همه از روی مچ دستتان. شاتر دوربین Xperia Z1 Compact را فعال کنید.
  • DK32: پایه‌ی شارژ مغناطیسی که زمانی که صحبت می‌کنید، تماشا می‌کنید یا گوش می‌دهید و هم‌زمان تلفن هوشمندتان را شارژ می‌کنید، زاویه‌ی مشاهده‌ی فوق‌العاده‌ای در اختیار شما قرار می‌دهد.
  • SBH-80: هدست Bluetooth استریو با طراحی بی‌همتای به شکل گردنبند که با مواد ممتاز صنعتگری شده و از NFC، HD Voice و aptX پشتیبانی می‌کند.
  • Xperia Z1 Compact از فوریۀ 2014 به بازارهای جهانی عرضه می‌شود.

{photo}92/10/17/2{/photo}

جهت دسترسی به تمامی اخبار مربوط به رویداد CES 2014 اینجا کلیک فرمایید.

منبع : sonymobile

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*