Alcatel OneTouch IDOL 3 ، گوشی بی سر و ته آلکاتل معرفی شد !

کمپانی آلکاتل هم در جمع شرکت های بزرگ حاضر در نمایشگاه بارسلون و در میان هیاهوی معرفی جدید ترین محصولات الکترونیکی حوزه موبایل محصول جدید خود را بنام OneTouch IDOL 3 معرفی کرد. این تلفن همراه که در دو سایز ۴٫۷ و ۵٫۵ اینچی عرضه خواهد شد.اما ویژگی جالب این گوشی بی سر و ته بودن آن است !

از خصوصیات جالب محصول معرفی شده شرکت آلکاتل این است که گوشی جدید این شرکت در کمال ناباوری سر و ته ندارند. یعنی از هر سمت که به این محصول نگاه بیاندازی رابط کاربری این گوشی به طور اتوماتیک چرخیده و در جهت مورد نظر شما قرار می گیرد. که البته ظاهر این دستگاه هم بیانگر چنین مسئله ای است.

alcatel-onetouch-idol-3-2015-02-28-0-1

در گوشی OneTouch IDOL 3 اسپیکرهای جلویی این دستگاه از تکنولوژی جدید صوتی JBL بهره می برد و دوربین اصلی آن ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود در حالی که دوربین جلویی برای گرفتن سلفی های سریع و کارآمد طراحی شده. زاویه کلی دوربین جلو ۸۴ درجه است و نرم افزار Fast Face Focus به تلفن اجازه می دهد که در ۰٫۲۶ ثانیه، چهره ها شناسایی شوند.

پشت نمایشگر IDOL 3 ، تکنولوژی Technicolor Color Enhance قرار گرفته که نوید کیفیت بالا و پردازش رنگ پیشرفته را می دهد.

نمایشگر مدل ۴٫۷ اینچی، رزولوشن ۷۲۰ پیکسلی دارد و پردازنده آن چهار هسته ای خواهد بود (چه اسنپدراگون ۴۱۰ باشد و چه اسنپدراگون ۶۱۰)، در حالی که برادر بزرگ تر، با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسلی و پردازنده هشت هسته ای و ۶۴ بیتی (اسنپدراگون ۶۱۵) عرضه خواهد شد.

هر دو مدل معرفی شده کمپانی آلکاتل از اتصالات ۴G LTE بهره می برند و با اندروید ۵٫۰ آبنبات چوبی به بازار فرستاده می شوند. هنوز در مورد قیمت و تاریخ عرضه صحبتی به میان نیامده.

منبع : engadget

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*