ايسر کامپيوتر All in one اندرويدي جديد خود را معرفي نمود

Acer TA272 HUL All-in-one

ساعت‌ها مانده به آغاز نمایشگاه لوازم الکترنیک مصرفی در لاس‌وگاس CES 2014، ایسر امروز از All-in-One خود که مبتنی بر اندروید است، پرده برداشت. ایسر نام All-in-One جدید خود را TA272 HUL گذاشته است که از یک صفحه‌ی نمایش 27 اینچی WQHD با قابلیت پشتیبانی از چند لمسی بهره می‌برد.

صفحه‌ی نمایش خازنی مورد استفاده در این All-in-One قادر بصورت هم‌زمان 10 لمس را شناسایی کنید.

TA272 HUL ایسر با پردازنده‌ی چهارهسته‌ای تگرای انویدیا در کنار صفحه‌ی نمایشی با رزولوشن 2,560 در 1,440 همراه شده است که کیفیت آن چهار برابر صفحات نمایش ا‌چ‌دی است.

ایسر حافظه‌ی داخلی 16 گیگابایتی را برای محصول خود در نظر گرفته است. برای استفاده از شبکه‌های بی‌سیم نیز کارت شبکه‌ی بی‌سیم دو کاناله‌ با استاندارد 802.11 در این All-in-One تعبیه شده است. لازم به‌ذکر است که ایسر در محصول جدید خود از اندروید 4.2 آبنبات‌پاستیلی بهره برده است که قابلیت استفاده از گوگل‌پلی را نیز دارا است.

All-in-One‌ ایسر از یک طراحی زیبا بهره می‌برد که پایه‌ی شفاف تعبیه شده در زیر آن مکمل این طراحی زیبا است. پایه‌ی شیشه‌ای تعبیه شده در این محصول و هماهنگی آن با طراحی کلی محصول، معلق بودن TA272 HUL را در نظر القا می‌کند، همچنین استفاده از شیشه ظاهری ساده و مینی‌مال را برای All-in-One‌ ایسر به ارمغان آورده است. پایه‌ قرار گرفته در پشت این محصول امکان انعطاف آن را از 30 تا 80 درجه ممکن می‌کند که منجر به استفاده‌ی راحت‌تر از این All-in-One می‌شود. ایسر دو بلندگوی دالبی ساراند را به‌همراه یک دوربین 2 مگاپیکسلی در جلوی TA272 تعبیه کرده است.

ایسر همچنین از طریق سیستم ابری Acer Open Platform امکان ایجاد فضای ابری را برای کاربران روی ابزار‌های خود داده است که دسترسی به داده‌ها و اطلاعات مورد نیاز کاربران را بسیار تسهیل می‌کند. این سیستم ابری بسیار مطمئن و قابل اطمینان است که کاربران را مجاب به استفاده از آن می‌کند.

All-in-One ایسر با قیمتی برابر با 1,099 دلار در سراسر جهان قابل دسترس است.

جهت دسترسی به تمامی اخبار مربوط به رویداد CES 2014 اینجا کلیک فرمایید.

منبع : engadget

 

Acer's latest all-in-one doubles as a 27-inch touch monitor and Android PC

Perhaps the best way to regard Acer's growing range of Android "all-in-ones" is not as PC replacements, or even as giant tablets, but rather as touch-sensitive monitors that have the added benefit of being able to run their own OS. That certainly applies to the latest model, the TA272 HUL, whose 27-inch, 2,560 x 1,440, 10-point touch panel makes it particularly well equipped as a monitor for a Windows 8 PC. Alternatively, an "NVIDIA Tegra quad-core processor," which we suspect might be an old Tegra 3, will allow the unit to run basic tasks and media playback in Jelly Bean even when the source PC is switched off. The TA272 HUL comes with 16GB of onboard storage, a USB 3.0 port, HDMI and DisplayPort inputs and a 2-megapixel webcam, all for an RRP of $1,099. For reference, that's at least $100 more expensive than a similarly specced Acer monitor without Android (the T272 HUL), so you'd need to be pretty certain that you'll put that built-in OS to good use.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*