انتشار تصاویری جدید از گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج

تنها 3 روز دیگر به معرفی پرچم دار جدید سامسونگ یا همان گلکسی اس 6 پر سر و صدا باقی مانده و موج شایعات ، اخبار و تصاویر منتسب به این محصول جدید کمپانی سامسونگ ، همچنان ادامه دارد.به تازگی در فروم xda-developers عکس هایی از این محصول لو رفته که نسبت به موارد قبلی از وضوح بیشتری برخوردار است.

بر اساس تصاویر منتشر شده، طراحی ظاهری گلکسی‌اس‌6 دست خوش تغییراتی شده است. این محصول دارای یک بدنه‌ی فلزی بوده و همچنین قسمت جلویی و پشت گوشی پوششی از شیشه دارد.به طور کلی، شرکت سامسونگ با گلکسی‌اس‌6، یک قدم به سمت جلو حرکت خواهد کرد.

اگر بخواهیم باوری کنیم که این تصاویر واقعیت دارند، پوشش قسمت پشتی گلکسی‌اس‌6 قابل تعویض نیست و حسگر ضربان قلب آن در سمت راست دوربین این محصول قرار گرفته است. درگاه ورودی سیم کارت در قسمت راست محصول و در پایین دکمه روشن و خاموش قرار گرفته است. لازم به ذکر است که درگاه صدا (AUX) به قسمت پایین گوشی منتقل شده است.

همچنین در برخی از این تصاویر هر دو مدل گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج در کنار هم دیده می شوند که گلکسی اس 6 اج با نمایشگر خمیده از دو طرف ، اسمارت فونی جالب و وسوسه بر انگیز به نظر می رسد.

منبع : pnonearena 1 & 2

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. تلفیق زی ٣ سونی و آیفون