نسل جديد خنك كنندهاي cpu

کولر مستر شرکتی پیشرو در تولید کیس ، خنک کننده ،منبع تغذیه و لوازم جانبی رایانه سری جدید خنک کننده های پردازنده خود را به نام های X6 , X6 Elite معرفی نمود.
این خنک کننده با طرحی جدید و قابلیتهای نوآورانه برای اورکلاکرها و گیمرها ساخته شده است. مدل X6   بدنه ایی مشکی و فنی به رنگ قرمز سیر داشته  و دارای هیت سینکی ویژه با ساختار لانه زنبوری که از درون آن 6 لوله انتقال حرارت عبور کرده ،جهت بالا بردن سطح تماس برخورد هوا در فرایند خنک سازی می باشد. در طراحی این سری هیت سینک و فن  بصورت اریب  با پایه خوداتصال دارند در نتیجه این قرار گیری X6  از هوای ورودی به کیس استفاده بیشتری کرده و گردش و برخورد جریان هوا عبوری از درون هیت سینک به مراتب نسبت به قبل افزایش یافته و درنتیجه پردازنده بیشتر خنک میشود.علاوه بر آنکه در X6 از یک فن PWM پرقدرت با سرعت  600 تا 1900 دور در دقیقه که بر روی یک داکت مخصوص نصب شده به کار گرفته شده است.

پشتیبانی از تمامی سوکتهای موجود در مادربردها و قابلیت نصب بر روی  تمامی سوکتهای 2011و1366و1155و1156و775 اینتل و FM1,AM3+,AM3,AM2+,AM2  شرکت AMD  باعث خواهد شد که کاربران بدون هیچ گونه نگرانی و مشکلی بتوانند سیستم خود را بروز نمایند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خدا وکیلی آدم لذت میبره از زیبایی و محتوی این سایت