برای آزاد سازی استفاده از نرم افزار و سرویس های گوگل برای ایرانیان امضا کنید

 


فرقی نمی کند که کاربر کامپیوتر باشید یا موبایل و تبلت٬ به هر حال حتما متوجه محدودیت های نرم افزاری ایجاد شده برای کاربران ایرانی توسط گوگل شده اید. اگر از مرورگر کروم استفاده می کنید حتما می دانید که نمی توانید با IP ایرانی به افزونه های کروم دسترسی داشته باشید اگر موبایل یا تبلت اندرویدی خریداری کرده باشید نیز حتما محدودیت دسترسی به اندروید مارکت شما را آزار داده است. حال ما سعی در رفع این محدودیت داریم و از شما طلب یاری می کنیم تا شاید به کمک همدیگر٬ گوگل را مجاب به رفع این محدودیت ها کنیم
بدجنس نباشید! اجازه دهید ایرانی ها از نرم افزارهای شما استفاده کنند.
گوگل ماموریت خود را "سازمان‌ دهی اطلاعات جهان و مفید و دردسترس قرار دادن آنها بصورت عمومی می داند" اما ما هم بخشی از این جهان هستیم و بدون ما ماموریت گوگل انجام نشده خواهد بود. بسیاری از ایرانیان ابزارهای مبتنی بر سیستم عامل اندروید خریداری می کنند اما دسترسی آنها به مارکت نرم افزارهای اندروید بسته شده است. ما ایرانی ها برای خرید ابزارهای اندرویدی هزینه کرده ایم و به همین دلیل مستحق استفاده از مارکت برنامه های اندروید هستیم. اما ایرانی ها برای دسترسی به نرم افزارهای مورد نیاز خود مجبور به استفاده از مارکت های غیر رسمی و بعضا غیرامن و خطرناک هستند.
ایرانی ها می توانند از مرورگر وب کروم گوگل استفاده کنند اما اجازه دسترسی به افزونه های این مرورگر ندارند. حتی اگر یک ایرانی بابت خرید یک کروم بوک (لپ تاپ مجهز به سیستم عامل کروم گوگل) هزینه کند بازهم امکان دسترسی به افزونه های کروم را ندارد.
ما در مورد مسائل سیاسی دولت ها اطلاعی نداریم و اصلا کوچکترین تمایلی نسبت به دانستن آنها نیز نداریم٬ ما فقط می خواهیم تا مانند دیگر مردم جهان امکان استفاده از نرم افزارها را داشته باشیم.
اگر شما هم با هم صدا هستید در این دادخواست شرکت کنید تا شاید با جمع کردن آراء زیاد گوگل را مجاب به آزاد کردن نرم افزارهایش برای ایرانیان کنیم.
برای شرکت و ثبت امضاء برای این دادخواست به iPetition مراجعه کنید.
از دوستان هم خواهش می کنم تا جای ممکن دیگران را نسبت به شرکت در این دادخواست دعوت کنند. ما پس از گردآوری حداکثر آراء مستقیما با گوگل ارتباط برقرار خواهیم کرد و تمام راه های ارتباطی را برای پیگیری این موضوع بکار خواهیم گرفت.

با تشکر گجت نیوز

متن انگلیسی دادخواست:


Don't be Evil! Let Iranians Use Your Software!

Your mission is "to organize the world's information and make it universally accessible and useful". We are part of this world and without us, your mission would be unfulfilled! Mass of Iranians purchase android-based products but they don't have access to Android Market. We believe we have paid for android and therefore we are entitled to use the market. Iranian have to use unofficial, miscellaneous and unsafe markets to get the apps they require.

We can use Google Chrome but we do not have access to Chrome's extensions. Even when an Iranian purchases Chromebook, they can't access Chrome's extensions. We do not know and do not have the slightest interest in the governments' political stances, we just want be able to use the software like any other person in the world.

Sign it to support this petition

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سلام مطلبهای قشنگی داشتید موفق باشید