نسخه‌ی نمایشی اپلیکیشن نقشه‌ی بینگ در ویندوز استور مايکروسافت قرار گرفت

bing-maps

گویا مایکروسافت می‌خواهد پلتفرم خود را کاملا مستقل از امکانات و اپلیکیشن‌های ارائه شده توسط رقبا در اختیار کاربران خود قرار دهد، از‌این‌رو ردموندی‌ها نیز همچون اپل، اپلیکشن اختصاصی خود را برای نقشه و مکان‌یابی توسعه داده‌اند. در ادامه نگاهی به نسخه‌ی پیش‌نمایش Bing Maps خواهیم کرد که برای ویندوز 8.1 توسعه داده شده است.

اخیرا مایکروسافت در حال توسعه‌ی اپلیکیشن نقشه‌ی بینگ برای ویندوز 8.1 بود که دیروز با انتشار تصاویر و توضیحاتی در مورد این اپلیکیشن، نوید حضور نسخه‌ی نهایی آن را در روزهای آتی داده است. کاربران آخرین نسخه‌ی سیستم‌عامل ویندوز می‌توانند با دریافت نسخه‌ی Preview این اپلیکیشن، تصاویر با رزولوشن بالا را که شامل نماهایی از ارتفاع بالا تا خیابان‌های شهرها نیز می‌باشند را به نظاره بنشینند. این اپلیکیشن را می‌توان نسخه‌ی ردموندی گوگل‌ارث خواند که توسط مایکروسافت توسعه داداه شده است و ردموندی‌ها در این اپلیکیشن 70 شهر را پوشش داده‌اند.

{photo}92/09/15/bing-maps{/photo}

مایکروسافت این سرویس را صرفا برای مشاهده‌ی تصاویر و نقشه‌ها طراحی نکرده است، بلکه می‌توان انواع اطلاعات موبوط به فروشگاه‌ها، مراکز تجاری و تمامی اطلاعاتی را که وجود آن روی یک نقشه مفید است، به آن اضافه کرد. همچنین مایکروسافت امکانی را با نام Bubble View در این اپلیکیشن گنجانده است که می‌توان بدون نیاز به زوم، نمایی از خیابان‌ها را مشاهده کرد. علاوه بر موارد ذکر شده، قابلیت جست‌وجو و برقراری مکالمات نیز در این اپلیکیشن گنجانده شده است در نتیجه شما می‌توانید با کلیک بر روی نقاط مشخص شده روی نقشه، مکالمات مورد نیاز را از طریق اسکایپ برقرار کنید یا مسیر خود را تا مقصد مشخص کنید.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا مایکروسافت می‌تواند اپلیکیشن خود را جایگزین گوگل‌ارث در ویندوز کند؟

منبع : engadget

 

Bing Maps Preview showcases new mapping experience 'built from the ground up' for Windows 8.1

Microsoft's been busy overhauling its Bing Maps experience for Windows 8.1 and, today, the Redmond giant's posted an app preview to its Windows Store. Users running that latest OS build can download the Bing Maps Preview to check out the sweeping, hi-res imagery, from satellite to street view, of our world. It's the Bing version of Google Earth, and it's just a taste of "what's to come" as Microsoft is only making 70 cities available for view in the preview.

But all those petabytes of data aren't just for show, the new Bing Maps is designed to dynamically adapt to your orientation, with overlays for information on landmarks, businesses and other places of interest. Microsoft's even built in what it's calling "bubble view," which allows users to get a street view preview while remaining zoomed out on the map. This being Bing, search and Skype (enabled via Snapview) are both integrated into the app, so you can look up and make calls to highlighted addresses, as well as map out directions to destinations. The preview's live now, so you can hit up the source to get a first look at this new Bingified world.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*