ال‌جی و گلدیران فروشگاه پیشگام و متفاوت چارسو را افتتاح نمودند

– ال‌جی و گلدیران با «شعار بهترین تجربه درون فروشگاهی در فروشگاه تمام عیار» مدرنترین فروشگاه عرضه محصولات ال‌جی در رده لوازم خانگی، صوتی تصویری، موبایل و سیستم‌های تهویه مطبوع در ایران را افتتاح کردند.

این فروشگاه باهدف  ایجاد مکانی امن و آرام افتتاح شده است تا  افراد بتوانند در کمال راحتی و آرامش فرصت آشنایی با محصولات مورد نظرشان را داشته باشند. بدین منظور در این فروشگاه فضاهایی خاص درنظر گرفته شده که مشتری می‌تواند در محیطی مشابه با منزل محصول مورد نظر خود را از نزدیک تجربه کند.

1112

در این مراسم روبان افتتاح چارسو به دست آقایان وین پارک مدیرعامل شرکت فروش و بازاریابی جهانی ال‌جی، کوین چا مدیرعامل بخش خاورمیانه و آفریقای شرکت ال‌جی، حسین دیلمی رئیس هیئت مدیره گلدیران، حسین تنهایی، نائب رئیس گلدیران و کریس جانگ، مدیر عامل شرکت ال‌جی در ایران بریده شد.

IMG_8407

“مشتریان ایرانی می‌توانند تمام گستره محصولات ال‌جی را یکجا تجربه کنند”. آقای وین پارک مدیرعامل شرکت  فروش و بازاریابی جهانی ال‌جی ضمن بیان این مطلب در مراسمافتتاحیه می‌گوید: “این فروشگاه پیشگام، نقش اساسی در این مسئله ایفا می‌کند. به علاوه این فروشگاه جدید برای مشتریان ایرانی تجربه‌ای از تکنولوژی، ارزش و راحتی فراهم می آورد و اکنون هر دو شرکت ال‌جی و گلدیران می‌توانند قدم بعدی را بردارند.”

IMG_8377

همچنین در این مراسم آقای حسین تنهاییدر سخنانی کوتاه گفت: “در این فروشگاه تمامی محصولات ال‌جی ارائه می‌شوند و سعی شده است تا مشتریان احساس کنند که اینجا مانند منزل خودشان است. در واقع،‌افزایش فضاهایی از این دست را برای تدارک تجربه‌ای متفاوت در دستور کار داریم”.

“همه تلاشمان بر این است تا کمک کنیم مشتری انتخاب صحیحی داشته باشد”. جمله فوق سخن یکی از مسئولین رسانه ای گلدیران است. وی می گوید: “در چارسو مشتریان می‌توانند با فراغ بال به گشت و گذار بپردازند و از تکنولوژی ناب لذت ببرند. جدا از مکان وسیع این فروشگاه که حدود 540 متر مربع است،

IMG_8331

چارسو در کل خاورمیانه منحصر به فرد است؛ زیرا تنها فروشگاهی است که مشخصاً تمامی محصولات در رده‌های مختلف محصولات شرکت ال‌جی را تأمین می‌کند. همچنین، در بخش تلفن همراه این فروشگاه، درصورت نیاز کلیه مشکلات نرم‌افزاری دستگاه‌های گوشی تلفن همراه مرتفع می‌گردد. به علاوه، این فروشگاه با امکانات و شرایطی متفاوت از یک فروشگاه معمولی نظیر اینترنت رایگان، پذیرائی و غیره برای خریداران تجهیز شده است.”

IMG_8360

یکی از مدیران رسانه‌ای شرکت ال‌جی معتقد است: “بارها شده از فروشگاه‌های موجود در بازار بازدید یا خرید کرده‌ایم. هرچند که نقش فروشنده در ارائه توضیحات در مورد محصولی خاص را نمی‌توان نادیده گرفت اما در چارسو برخلاف سایر فروشگاه‌ها فروشندگان بیشتر نقش مشاور را ایفا می‌کنند. هدف ما از افتتاح چارسو افزایش فروش و ازدیاد سودآوری نیست،بلکه این فروشگاه تجربه‌ای متفاوت را به ارمغان خواهد آورد. در چارسو می‌توانید به راحتی و در آرامش از محصولات دیدن کنید و بدون اینکه خرید کنید خارج شوید، یا حتی می‌توانید کد و سایر اطلاعات محصول را دریافت کرده و محصول مورد نظرتان را از سایر فروشگاه‌های گلدیران تهیه کنید. در چارسو انگار تمام محصولات ال‌جی را برای داشتن تجربه‌ای دلچسب به خانه برده‌اید!”

1117

هدف غائی و نهایی ال‌جی و گلدیران از این فعالیت تحول مفاهیم واقعی و استانداردهای فروش برای محصولات پیشرو در ایران است، بااین باور که مشتری ایرانی لایق دریافت بهترین خدمات  است. آنچه تا قبل از این نقل قولی دور از ذهن از تجارب آن سوی آب‌ها بود امروز دیگر به واقعیتی ملموس تبدیل خواهد شد. از روز پنجشنبه 16 بهمن، در خیابان جمهوری، تقاطع حافظ، بازار چارسو، علاقه‌مندان محصولات ال‌جی شاهد ظهور فروشگاهی مدرن و متفاوت خواهند بود که تعریفی جدید از مراکز خرید را ارائه خواهد داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*