دعوتنامه مراسم سامسونگ برای MWC 2015 : یک گلکسی انحنادار در راه است

دعوت‌نامه مراسم یکم مارس سامسونگ منتشر شد. آنچه که در نگاه اول جلب توجه می‌کند، دستگاهی است که سامسونگ تأکید نور را بر روی بخش انحنادار آن قرار داده است.

بالاخره نوبت به سامسونگ رسید… سامسونگ امروز دعوت‌نامه‌های مراسم آنپکد گلکسی خود برای MWC 2015 بارسلونا را ارسال کرد. این مراسم طبق برنامه در روز نخست ماه آینده میلادی برگزار خواهد شد.

samsung-1

آنچه که در تصویر دعوت‌نامه مشاهده می‌شود، دستگاهی است که تمرکز نور بر روی بخش انحنادار آن قرار گرفته و اگرچه ممکن است اشاره ای به انحنای دوربین برآمده پشت گوشی‌های گلکسی باشد، اما به نظر بیشتر اشاره مستقیمی به گلکسی S6 اج است که مدت‌ها است زمزمه‌ها و اخبار مربوط به آن در وبسایت ها دیده می‌شود.

اما احتمالی که با توجه به تأکید سامسونگ ایجاد می‌شود، امکان معرفی ورژن انحنادار به عنوان ورژن اصلی گلکسی S6 است. اخبار از تولید یک ورژن استاندارد بدون انحنا و یک ورژن با صفحه نمایش انحنادار دوگانه حکایت داشته و انتخاب یک تصویر انحنادار برای دعوت‌نامه سبب ایجاد سؤال‌هایی بسیاری پیرامون این مراسم و دستگاه‌های معرفی شده در آن کرده است.

وبسایت های نزدیک به سامسونگ بارها پرچمدار بعدی سامسونگ را یک «پروژه طراحی کاملا نو» توصیف کرده‌اند و به همین دلیل انتظارات بالایی پیرامون اقدام بعدی بزرگ سامسونگ یا آنچه سامسونگ در دعوت نامه What’s Next خوانده، ایجاد شده است.

صبر می‌کنیم ببینیم سامسونگ در مراسم ۱۰ اسفند خود می‌تواند بار دیگر بازار را غافلگیر کند یا خیر.

بروزرسانی :

ظاهرا رمزگشایی دعوت نامه سامسونگ کار بسیار ساده ای بوده و سایت فون آرنا تصویر دعوتنامه نامفهوم بالا را جان بخشیده و راز آن را بر ملا کرده است.همانطور که در تصویر زیر می بینید ، دعوتنامه بالا به گلکسی اس ۶ اج اشاره کرده است.هرچند که باز هم نمی توان به طور قطع این مورد را تایید کرد.

samsung-2

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*