تماشا کنيد : استيو جابز ميزبان بيل گيتس در جمع کارمندان اپل سال 1983

Steve Jobs and Bill Gates

سال ۱۹۸۳ بود و استیو جابز ۲۸ ساله میزبان مراسمی برای کارمندانش. او سه نفر از نوآوران نرم افزاری آن زمان را بر روی صحنه دعوت کرد تا با فنون نمایشی اش، یک بازی برگزار کرده و مراسم را گرم کند: فرد گیبنز، میچ کیپور، و البته بیل گیتس.

هر سه آنها با قیافه های گیک وار و پیراهن های پولو روی صحنه آمدند و استیو جابز با سوال های خاص خودش سعی کرد در قالب یک بازی، رابطه شرکت های آن سه با اپل را برجسته کند.

در ویدیوی زیر بخشی از این مراسم بامزه که مربوط به پرسش و پاسخ های جابز و گیتس است را خواهید دید. بیل و استیو خیلی صمیمی به نظر می رسند و جالب آنکه بعد از این اجرا، آنها تا ۲۵ سال بعد در کنار هم روی صحنه دیده نشدند.بیایید این ویدیوی قدیمی را با هم تماشا کنیم. ویدیویی که جزو قدیمی ترین اجراهای روی صحنه استیو جابز است و حضور بیل گیتس در آن، نشانگر روابط آن دو در سال های دور.

 

منبع : businessinsider

 

WATCH: In 1983, Steve Jobs Hosted Apple's Version Of 'The Dating Game' And Bill Gates Was A Contestant

The year was 1983, and 28-year-old Steve Jobs was hosting an Apple event for his employees.

Jobs invited three software guys: Frank Gibbons of Software Publishing Co., Mitch Kapor of Lotus, and none other than Bill Gates of Microsoft.

All of the men are in their geek-chic uniform of khakis and polo shirts (the hoodies of yesteryear), to answer questions about their company's relationship with Apple, all in the style of "The Dating Game".

In the video below, you'll hear only Gates' answers, but those, of course, are the most interesting. The two seem almost chummy, and the crowd is completely entertained.

Jobs and Gates didn't meet onstage again for almost 25 years after this event.

You'll see that Bill Gates is really trying win that "date" in this game, but who does Jobs pick in the end? Watch and find out.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*