اسناد گمرکی حکایت از وجود نمایشگر ۵ اینچی در گلکسی اس ۶ سامسونگ دارد

روزانه به جزئیات پرچم‌دار بعدی سامسونگ گلکسی اس‌۶ اضافه می‌شود. بر اساس گزارش سایت هندی Zauba، در لیست جدید کالاهای ورودی به کشور هندوستان، دو گوشی هوشمند با شماره سریال SM-G920A دیده می‌شود که برای ارزیابی وارد هندوستان شده است. دو کالای مذکور مربوط پرچم‌دار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی اس‌۶ است که بر اساس اسناد منتشر شده، از یک نمایشکر ۵ اینچی بهره می‌برد.

اگر این شایعات حقیقت داشته باشند، برای اولین بار است که پرچم‌دار بعدی سامسونگ از صفحه نمایش کوچک‌تری نسبت به مدل قبلی خود بهره می‌برد. با استناد به جزئیات منتشر شده در ماه های قبل، گلکسی اس‌۶ از فن‌آوری QHD بهره خواهد برد.

galaxy s 6
در سایت Zauba قیمت کالای مورد بحث ۴۰۵ دلار ذکر شده است که با توجه به شایعات گذشته، نمی‌توان تا زمان عرضه‌ی رسمی محصول، به این ارقام اتکا کرد. از دیگر اطلاعات منتشر شده در سایت مذکور می‌توان به بهره‌وری گلکسی اس‌۶ از یک پردازنده هشت هسته‌ای «اگزینوس ۷۴۲۰» (Exynos 7420)، ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و یک دوربین ۲۰ مگا پیکسلی اشاره کرد. بر اساس دیگر اطلاعات منتشر شده در روز های قبل، گلکسی اس‌۶ دارای بدنه‌ی فلزی با ابعاد ۷.۲ در ۷۰.۷ در ۱۴۳.۵ میلی‌متر خواهد بود.

منبع : gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*