تصاویری از تلفن هوشمند هواوی میت ۷ کامپکت لو رفت

تصاویری غیر رسمی از پروفیل جلو و پشت میت ۷ کامپکت منتشر شده است که نشان می‌دهند این گوشی با صفحه‌ی نمایش ۵.۵ اینچی از بدنه‌ی باریکی بهره خواهد برد.

بعد از آن‌که هوآوی اعلام کرد قصد معرفی گوشی «پی‌۸» را در جریان کنفرانس جهانی موبایل بارسلونا (MWC 2015) دارد، گمانه‌زنی‌هایی مطرح شد که این شرکت تنها با یک گوشی به این رویداد نخواهد آمد.

Huawei-Mate7-Compact-2

بر اساس شایعات قبلی هوآوی قصد دارد از یک نمونه‌ی کامپکت از سری موفق میت ۷ هم در جریان این مراسم، رونمایی کند.حالا تصاویری غیر رسمی از پروفیل جلو و پشت میت ۷ کامپکت منتشر شده است که نشان می‌دهند این گوشی با صفحه‌ی نمایش ۵.۵ اینچی از بدنه‌ی باریکی بهره خواهد برد.

Huawei-Mate7-Compact-1

پیش‌تر مشخصات این گوشی هم به شکل غیر رسمی در سایت‌ها و خبرگزاری‌ها مطرح شده بود که از آن جمله می‌توان به پردازنده‌ی هشت هسته‌ای به‌همراه پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T628 و رم دو گیگابایتی نام برد. هم‌چنین در اطلاعات جدید به باطری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی هم اشاره شده است.

این گوشی با وجود ‌عنوان کامپکتی که در انتهای نام‌اش آمده ‌در مقایسه با نمونه‌ی اصلی میت ۷ که دارای صفحه‌ی نمایش ۶ اینچی است از نظر فنی، تفاوت‌های فاحش‌ ندارد. گفته می‌شود هوآوی میت۷ کامپکت به عنوان رقیبی جدی برای گوشی سونی Z3 کامپکت تولید خواهد شد.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*