انتشار تصاویر و مشخصات اسمارت فون جان سخت سامسونگ Galaxy XCover 3

سری گوشی های مستحکم سامسونگ یعنی XCover حالا عضو جدیدی در خانواده خود دارند. به تازگی تصویری از گوشی هوشمند Samsung XCover 3 منتشر شده که پیش بینی ها را برای ورود آن به بازار قوت می بخشد.

XCover 3 از یک صفحه نمایش 4.8 اینچی با رزولوشن 800 در 480 پیکسل برخوردار است. پردازنده آن 1.2 گیگاهرتزی 4 هسته ای است که 1 گیگابایت رم در کنار آن قرار گرفته است. 8 گیگابایت فضای داخلی در آن قرار دارد و از کارت حافظه مایکرو اس دی تا 32 گیگابایت پشتیبانی می کند. یک دوربین 5 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 2 مگاپیکسلی در جلوی آن قرار گرفته و به صورت پیش فرض با اندروید 4.4.4 عرضه خواهد شد.

Samsung-Galaxy-XCover-3-1

طراحی این گوشی شباهت زیادی به Galaxy S5 Active دارد. سه دکمه فیزیکی در پایین صفحه نمایش قرار گرفته و گوشه های تلفن به گونه ای مقاوم سازی شده تا از استحکام بالایی در برابر ضربه برخوردار باشد. پشت گوشی خطوطی موازی وجود دارد و دوربین، فلاش و اسپیکر گوشی در یک خط به موازات یکدیگر قرار گرفته اند.
غیر از اینها هنوز اطلاعاتی از این گوشی در دست نیست. همچنین از زمان ورود آن به بازار و قیمت احتمالی آن نیز صحبتی به میان نیامده است. اما در هر حال پیش بینی می شود در ماه های آینده این گوشی رسما توسط سامسونگ به بازار معرفی شود.

منبع : GSMarena

Exclusive: Samsung Galaxy XCover 3 photos and specs leak

Exclusive: Samsung Galaxy XCover 3 photos and specs leak

Samsung has always aimed to have a few devices on every shelf, top to bottom. Outdoor-targeted smartphones are no exception, but the two most recent offerings, Galaxy S5 Active and Galaxy S4 Active, have been based on the respective flagships. The more affordable Xcover range hasn’t seen an update for two whole years, with the latest Galaxy Xcover 2 launched in January 2013.

Well, that is about to change, as we’ve just been treated to an exclusive peek at the entirely new Samsung Galaxy Xcover 3. The device carries a model designation SM-G388F, and is fitted with distinctly average hardware.

The tough smartphone packs a Marvell Armada PXA1908 chipset with a quad-core Cortex-A53 CPU and 1GB of RAM.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*