نامه هاي تهديد آميز يک مرد ژاپني به مسئولين نينتندو : مقر شرکت را بمب گذاري ميکنم !

nintendo

فردی در ژاپن، دو تن از اعضای بلندپایه نینتندو را مورد تهدید قرار داده است. وی به آنها گفته که قصد دارد با بمب به زندگی‌شان پایان دهد! ظاهرا اين شخص قرار است که مقر نينتندو را بمب گذاري کرده و شرکت را ورشکست کند !

هنوز کسی نمی‌داند که چرا این مرد ۲۵ ساله چنین قصدی داشته است. بنا به گزارش یک آژانس خبری محلی، این فرد چندین نامه تهدیدآمیز به کارمندان نینتندو نوشته و در آن به این موضوع اشاره کرده که آنها دیر یا زود کشته خواهند شد. وی در ادامه نامه خود گفته است که به زودی بمب‌هایی را در مقر نینتندو کار خواهد گذاشت تا این ساختمان را منفجر کند و شرکت ورشکسته شود.

امروز این مرد بازداشت شد و در بازجویی‌های انجام شده، فرستادن نامه‌های تهدیدآمیز را تایید نمود. بسیاری از کاربران نینتندو از روندی که این کمپانی در پیش گرفته ناراضی هستند. شاید این مرد ژاپنی هم یکی از همان ناراضیان باشد و مثلا به خاطر طراحی ضعیف نسخه جدید بازی Pokemon از این شرکت عصبانی بوده، یا شاید هم دلیل خشمش عدم ارائه ویژگی‌های عالی نسخه‌های جدید PS4 و Xbox One در کنسول اخیر نینتندو، یعنی Wii U بوده است!

به هر حال هنوز دلیل واقعی این تهدیدات مشخص نیست، ولی اگر حدس ما درست باشد و سایر کاربران نینتندو هم تا این حد خشمگین باشند، این کمپانی پیش از آن که به رقابت با سونی و مایکروسافت بیاندیشد، باید به فکر تمهیدات امنیتی جدید برای کارمندانش باشد!!!

منبع : vr-zone

 

Man threatens to bankrupt Nintendo with bombs

A man in Japan has allegedly threatened the lives of two Nintendo executives by blowing them up with bombs.

No one is quite sure as to why the 25-year-old man threatened to annihilate the Nintendo big wigs.  According to a local news agency, the man wrote several threat letters to the Nintendo employees, with promises that they will be killed “sooner or later” and that he will plant bombs in the company to blow it up until it went bankrupt.

When the man was taken into custody earlier today, he admitted to sending out the threats.  We all have some sort of beef with Nintendo (Kobe beef in this case).  Maybe the man was mad that Nintendo made a bad Pokemon game, or perhaps his Wii U wasn’t offering that next-gen playability that many others have or will possess in alternative consoles.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*