نگاهی به مشخصات و امکانات منتسب به پرچم دار آینده ال جی ، G4

استقبال بی‌نظیری که از گوشی G3 در بازار شد، سبب افزایش 125 درصدی سود ال‌جی نسبت به سال 2013 در بازار شده است. سنگینی این محبوبیت حالا بر دوش ال‌جی سنگینی می‌کند و بدون شک این کمپانی کره ای تمام تلاش خود را جهت ارائه نسل برتری از این گوشی‌ها به کار خواهد گرفت.

ال‌جی جی فلکس 2 نخستین قدم در این مسیر بود که با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های بی‌نظیری چون صفحه نمایش انعطاف‌پذیر و کاور پشتی خود ترمیم‌کننده توجهات بسیاری را در CES 2015 به خود معطوف کرد.

امروز ال‌جی گزارش مالی سال 2014 خود را طی یک کنفرانس خبری منتشر کرد. در حاشیه این مراسم جزئیاتی نیز از پرچمدار بعدی ال‌جی یعنی G4 نیز به خبرنگاران ارائه شد. سخنگویان ال‌جی به رسانه‌ها گفته‌اند که G4 نه تنها در قطعات داخلی با تغییرات چشمگیری روبرو می‌شود، بلکه در طراحی نیز متفاوت با طراحی پیشین خواهد بود.

ال‌جی به جزئیات این تغییرات ظاهری اشاره ای نداشته، اما می‌توان ضخامت کمتر حاشیه دور صفحه نمایش و همچنین بهره‌گیری از کاور پشتی خود ترمیم‌کننده را برای آن محتمل دانست.

ال‌جی همچنین می‌گوید که دوربین G4 نیز نسبت به نسل قبلی بهبود یافته است. جزئیات دیگری در مورد دوربین ارائه نشده، ولی به نظر می‌رسد ماژول 20.7 مگاپیکسلی اختصاصی ال‌جی که در اکتبر سال پیش معرفی شد، در G4 نیز تعبیه خواهد شد.

انتظار می‌رود که G4 با صفحه نمایش بین 5.3 تا 5.5 و رزولوشن QHD، پردازنده اسنپ‌دراگون 810 و چهار گیگابایت رم به بازار معرفی شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*