اسمارت فون ZTE Blade S6 با ظاهری شبیه به آیفون و قیمتی ارزان معرفی شد

شرکت ZTE مدتی است که وارد عرصه جدیدی شده و اقدام به تولید گوشی های هوشمند کرده است.در ابتدا این شرکت سعی کرد که با هدف قرار دادن بازار گوشی های میان رده اسم و رسمی در این عرصه برای خود به ارمغان بیاورد و تا حدی هم موفق شد سپس ZTE از سه گوشی جدید خود پرده برداشت که می شد آن ها را به نوعی پرچمدار دانست و حالا هم گوشی ZTE Blade S6 از سوی این شرکت رونمایی شده که این گوشی نیز جزء گروه پرچمداران قرار می گیرد.

ZTE در این محصول سعی کرده که تا آنجا که راه دارد ، این محصول را شبیه به آیفون 6 اپل طراحی کند ، اما قسمت جلوی این گوشی خبری از سنسور تشخیص اثر انگشت نیست.

Blade S6 از یک صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت HD بهره می برد که به یک چیست ۶۴ بیتی Snapdragon 615 مجهز شده است.این گوشی از یک حافظه رم ۲ گیگابایتی و یک حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی بهره می برد که به لطف وجود شیار microSD می توان آن را تا ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت ارتقا داد.

به صلاح دید ZTE یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی بر روی این گوشی قرار گرفته تا به کاربر این اطمینان را بدهد که در هر شرایطی می تواند عکس های با کیفیت بالا تهیه نماید.همچنین دوربین جلوی این گوشی کیفیتی برابر با ۲ مگاپیکسل دارد که برای گرفتن سلفی مطلوب به نظر می رسد.
یک باتری ۲۴۰۰ میلی بر روی Blade S6 گنجانده شده که برای یک صفحه نمایش نسبتا بزرگ ۵ اینچی تقریبا مطلوب است و می تواند کاربر را راضی نگه دارد.
ZTE قرار است که این گوشی را در تاریخ ۲۷ فوریه با قیمت پیشنهادی ۲۵۰ دلار به بازار کشور های انگلستان، فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا و هنگ کنگ عرضه کند.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*