evleaks بازنشسته باز هم لو داد : انتشار تصویری منتسب به HTC One M9 و M9 Plus

ترک عادت های قدیمی برای بیشتر افراد کار سختی است. یکی از این افراد Evan Blass است که قبلا با حساب کاربری @evleaks در توییتر عکس های زیادی از گوشی های مختلف لو داده بود. ولی حتی بعد از بازنشستگی اش هم همچنان هرازگاهی عکس های جدید منتشر می کند. ایوان امروز عکس پرچمدار بعدی اچ تی سی یعنی One M9 را منتشر کرد.

عکسی که ایوان منتشر کرده، گوشی اچ تی سی وان ام 9 را در کنار یک گوشی دیگر نشان می دهد که احتمالا HTC One M9 Plus نام خواهد داشت. در جلوی گوشی ام 9 پلاس، یک سنسور اثر انگشت دیده می شود که البته شبیه به دکمه خانه در گوشی های گلکسی سامسونگ است. اما این بخش دکمه نیست و فقط سنسور اثر انگشت خواهد بود.

هر دو گوشی نیز در جلوی خود یک پوشش شیشه ای از جنس گوریلا گلس دارند و بدنه پشتی آنها فلزی است. در بالا و پایین این صفحه نمایش ها نیز شیار های نازکی برای اسپیکر گوشی قرار گرفته که شبیه به تبلت نکسوس 9 است. در بالای این گوشی ها نیز احتمالا دوربین اولتراپیکسلی دیده می شود که در وسط قرار گرفته است.

HTC-One-M9-Plus-1

نکته قابل توجه در مورد گوشی HTC One M9 که در سمت چپ قرار گرفته، کم شدن حاشیه های صفحه نمایش است. این بار دیگر برند اچ تی سی خارج از بخش صفحه نمایش است و درواقع نوار مشکی رنگی که در پایین صفحه نمایش One M8 وجود دارد، تقریبا حذف شده است.

گوشی HTC One M9 از یک پردازنده Snapdragon 810 و 3 گیگابایت رم استفاده می کنند. صفحه نمایش این مدل نیز 5 اینچی با رزولوشن 1080P یا QHD خواهد بود. دوربین اصلی دستگاه نیز 20 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 4 اولتراپیکسلی است. متاسفانه هنوز اطلاع دقیقی از مشخصات سخت افزاری One M9 Plus در دسترس نیست ولی این گوشی احتمالا مشخصات ضعیف تر ولی صفحه نمایش بزرگتر نسبت به One M9 دارد. شما درباره طراحی جدید گوشی های اچ تی سی چه فکر می کنید؟

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*