سرفیس هاب معرفی شد : با تابلوی هوشمند مایکروسافت آشنا شوید

کنفرانس خبری مایکروسافت که شب گذشته برگزار شد تنها به ویژگی‌ و قابلیت‌های نرم افزاری تکیه نکرده بود و سخت افزار‌هایی نیز در آن معرفی شد. نظر شما در خصوص یک صفحه نمایش 84 اینچی به همراه تعدادی سنسور، دو دوربین، گیرینده وای-فای و NFC چیست؟

احتمالا حالا فکر می‌کنید که بدون شک شاهد یک دستگاه تفریحی و سرگرمی هستیم. اما در واقع این محصول دستگاه‌هایی است برای بخش‌های تجاری و آموزشی که افراد با کمک آن بتوانند کار‌های خود، نظیر آموزش یا پرزنتیشن را انجام دهند.

این دستگاه که سرفیس هاب نام دارد از یک صفحه نمایش 84 اینچی به همراه یک قلم بهره می‌برد که از طریق آن می‌توان همانند یک وایت برد اطلاعات را بر روی صفحه نمایش کشید و همان‌ها را در آن مشاهده کرد که از طریق آن می‌توان به اهداف آموزشی و تجاری دست یافت.

مایکروسافت مدعی شده است که این اولین محصول این چنینی‌ست و تاکنون شرکت دیگری در این خصوص هیچ اقدامی انجام نداده است. سیستم عامل دستگاه نیز ویندوز 10 است و رابط کاربری جالبی دارد و همچنین برنامه OneNote نیز برای این دستگاه بهینه سازی شده است تا کاربران از طریق آن بتوانند هرچه راحت‌تر آموزش و شرح وظایف را انجام دهند.

منبع : engadget

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*