سامسونگ ، گلکسی اس 6 را هم با بدنه تمام فلزی روانه بازار نخواهد کرد !

تقریبا تمامی شایعاتی که تا امروز در مورد گلکسی S6 شنیده ایم، به فلزی‌بودن بدنه آن اشاره داشته‌اند، اما امروز اخبار متفاوتی از کره جنوبی شنیده می‌شود.وبسایت کره ای DDaily در گفتگو با یکی از مسئولین سامسونگ الکترونیکس خبر داده که گلکسی S6 دارای بدنه ای فلزی نخواهد بود.

سامسونگ پس از معرفی گلکسی S5 و استفاده از پلاستیک در تولید بدنه آن، مورد انتقاد بسیاری قرار گرفت. به همین دلیل سامسونگ پروژه تولید گلکسی S6 را با نام رمز “پروژه صفر” آغاز کرد و وبسایت‌های نزدیک به سامسونگ تأکید بسیاری بر طراحی و ساخت کاملا جدید آن دارند.

اما امروز خبرهایی منتشر شده که شاید نقض‌کننده شنیده‌های پیشین باشد. یکی از مسئولین سامسونگ الکترونیکس در گفتگو با وبسایت کره ای DDaily زوایای جدیدی از برنامه‌های سامسونگ برای پرچمدار آینده‌اش منتشر کرده است.

بر اساس گفته‌های این مسئول، هیچ کدام از گلکسی های S6 و گلکسی S6 اج بدنه ای تمام فلزی نخواهند داشت. در عوض پرچمدار بعدی سامسونگ چون گلکسی نوت 4 دارای فریمی فلزی خواهد بود و بدنه پشتی و حاشیه‌های آن نیز از نوع پنل‌های شیشه ای می‌باشد.

به عبارت دیگر گلکسی S6 چون بسیاری از گوشی‌های دیگر مانند آیفون 4، ال‌جی نکسوس 4 و بسیاری از محصولا سری اکسپریا دارای پنل پشتی شیشه ای خواهد بود. این منبع خبری اضافه کرده که دلیل عدم استفاده از پنل‌های فلزی در گلکسی S6 به سبب ایجاد تفاوت آن با سری میان‌رده گلکسی A می‌باشد که دارای بدنه‌هایی تمام فلزی هستند.

همچنین بنابر گفته این وبسایت، باتری گلکسی S6 نیز قابل جداشدن نخواهد بود.

اگرچه به نظر منبع خبر مطمئن است، اما این خبر را نیز به دیده شک و تردید نگاه کنید. MWC نزدیک است و در هفته‌های آینده باید منتظر شنیدن اخبار بسیار بیشتری از پرچمدار آینده سامسونگ باشیم.

منبع : techradar