HTC One M9 با پردازنده 8 هسته ای Snapdragon 810 و دوربین 20 مگاپیکسی می آید

مدتی است که مدام خبر های جدید از پرچمدار بعدی HTC منتشر می شود. از طرفی خبر معرفی یک گوشی جدید از این شرکت تایوانی در روز 10 اسفند نیز منتشر شد و دقیقا معلوم نیست اچ تی سی در مراسم 10 اسفند پرچمدار بعدی خود را معرفی خواهد کرد یا یک گوشی میان رده اما در همین ماه، پرچمدار بعدی این شرکت که با نام های HTC Hima و HTC M9 شناخته می شود، معرفی خواهد شد.

اخبار جدید راجب این گوشی هیجان انگیز اینبار از وبسایت Bloomberg منتشر شده است. طبق گزارش Bloomberg، پرچمدار بعدی HTC با کد M9 معرفی خواهد شد و در سه رنگ طلایی، خاکستری و سفید عرضه می شود.

دوربین اصلی این گوشی 20 مگاپیکسلی خواهد بود اما این به این معنی نیست که اچ تی سی قید دوربین های اولتراپیکسلی را زده است. دوربین جلوی M9 اولتراپیکسلی خواهد بود و در نتیجه در نور کم، سلفی های بهتری می توانید بگیرید. قلب تپنده این دستگاه نیز پردازنده 8 هسته ای Snapdragon 810 خواهد بود. تکنولوژی Dolby 5.1 هم به سیستم BoomSound و اسپیکر های دوگانه پرچمدار بعدی اچ تی سی اضافه خواهد شد و سنس 7 و اندروید 5 هم در این گوشی وجود خواهد داشت.

اگرچه اطلاعات لو رفته مختصر و کم هستند اما طبق همین گزارش، اچ تی سی اولین ساعت هوشمند خود را نیز همراه با این گوشی معرفی خواهد کرد. این ساعت هوشمند از نرم افزار های سلامتی Under Armour استفاده خواهد کرد. شرکت Under Armour و اچ تی سی در نمایشگاه CES آغاز همکاری خود را اعلام کردند و نتیجه این همکاری در ساعت هوشمند این شرکت معرفی خواهد شد. شما درباره ساعت هوشمند ساخت اچ تی سی چه فکر می کنید؟

منابع: TheVerge & Bloomberg

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ایول htc
    دیشب گوشیمو آبدیت کردم؛نسخه 5.0.1