تماشا کنید : لپ تاپی که بازی های ایکس‌باکس وان و PS4 را اجرا می کند !

PlayBox نام یک گجت عجیب شبیه به لپ‌تاپ است که کنسول Xbox One و پلی استیشن 4 را در خود جای داده است و از یک صفحه نمایش 22 اینچی با وضوح تصویر 1080p بهره می‌برد. البته امکان استفاده همزمان از دو دستگاه وجود ندارد، زیراکه حرارت دستگاه به میزان زیادی در این صورت افزایش پیدا می‌کند.

سازنده این محصول که Eddie Zarick نام دارد مدعی شده است که بزرگ‌ترین مشکل در ساخت PlayBox کلید پاور پلی استیشن 4 بوده است که حال آن نیز حل شده است و کاربر می‌توان با دکمه ps بر روی دوال‌شاک این کار را انجام دهد.

البته چندان هم به این دستگاه دل نبندید، زیرا این محصول تنها یک عدد به‌صورت سفارشی تولید شده است. اما اگر بسیار علاقه‌مند به آن هستید، بهتر است یک دستگاه این چنینی را به Eddie Zarick سفارش دهید و ویژگی‌های دیگری همانند Wii U را نیز اضافه کنید. البته این نکته را نیز در نظر بگیرید که نمی‌توان با این محصول لذت بازی در یک صفحه نمایش 46 اینچی یا بالاتر را تجربه کرد.

در ادامه می‌توانید ویدیو معرفی این دستگاه را مشاهده نمایید :

منبع : engadget

This portable laptop mod houses both a PS4 and Xbox One

This portable laptop mod houses both a PS4 and Xbox One

Want a PS4 and an Xbox One, but don’t have the space in your entertainment center? Enter the PlayBox. The laptop-style console mod, created by serial tinkerer Eddie Zarick, crams both systems into a single design, complete with a 22-inch, 1080p display. It’s not sleek, but seems perfectly playable despite a few shortcomings. For instance, to keep its innards cool you can’t have both consoles powered on simultaneously. Zarick says he’s also had trouble with the PS4’s capacitive power button, although you can always get around it by pressing the PS nub on Sony’s DualShock 4 controller. Unfortunately, the Playbox was a special commission, so you’re unlikely to lay your hands on one. Still, if you’re desperate for something similar, you could always request a follow-up — maybe challenge Zarick to throw a Wii U in there too?

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*