Adobe اپلیکیشن ویرایش عکس Lightroom را برای اندروید منتشر کرد

کمپانی ادوبی دیروز برنامه ای به نام Lightroom را برای سیستم عامل اندروید ارائه کرد. این برنامه یک اپلیکیشن قوی برای ویرایش عکس است. این برنامه در اپ استور نیز وجود دارد و نسخه ساده شده از برنامه کامپیوتری آن است.

لایتروم اندروید مشابه با لایتروم آیفون و آیپد طراحی شده و همگی دنباله ای بر ورژن پیشرفته دسکتاپ این برنامه هستند که به عکاسان اجازه می‌دهد تغییراتی ابتدایی در تصاویر تازه ثبت‌شده خود اعمال کنند.

مانند ورژن آیفون، لایتروم اندروید نیز تمامی ابزارهای موردنیاز برای ویرایش ابتدایی را در اختیار عکاس قرار می‌دهد؛ بنابراین می‌توان پرتودهی، هایلایت ها، سایه‌ها، کومپوژر و ویژگی‌های دیگر تصاویر را دستکاری کرد. اما طبیعتا انتظار ارائه ویژگی‌های نسخه پیشرفته پی‌سی را نباید در نسخه موبایل داشت.

مدتی قبل یکی از ویژگی‌های بسیار قابل توجه اندروید لالی‌پاپ در حوزه ثبت تصاویر را برشمردیم. اندروید 5.0 گوگل قادر است تصاویر RAW را پردازش و ثبت کند؛ قابلیتی که در آیفون یا ویندوزفون ها وجود ندارد و به همین دلیل عکاسان حرفه ای دلیل بسیار واضحی برای انتخاب یک گوشی اندرویدی خواهند داشت. حالا ارائه ادوبی لایتروم را می‌توان به عنوان تکمیلیه ای بر قابلیت تازه اندروید 5.0 تصور کرد.

لایتروم موبایل برای سیستم عامل‌های جلی بین، کیت‌کت و لالی پاپ قابل استفاده خواهد بود. ورژن تبلت این برنامه فعلا برای تبلت های اندرویدی عرضه نشده، اما ادوبی می‌گوید که به زودی آن را نیز منتشر خواهد کرد.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

منبع : theverge

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. slm khaste nabashin
    chera in app bara man dl nemish?
    mige k ba device shoma sazegar nis!!
    (modele goshim:HTC M8)
    lotfan rahnamaeem konid
    ya age emkan dare ye app moshabe ba karaee khub behem moarrefi konid
    mc