افتتاح برند شاپ جدید مدیاپردازش در تهران : فروشگاهی تخصصی برای گوشی و تبلت های ال‌جی

امروزه بیشتر مصرف‌کنندگان ترجیح می‌دهند تا خریدی مطمئن از فروشگاه‌های معتبر داشته باشند. ال‌جی و مدیاپردازش در راستای تأمین مراکز فروش تخصصی، ارتباط مؤثر و مستقیم با عرضه‌کنندگان محصولات ال‌جی و همچنین فراهم کردن خریدی آسان و مطمئن فروشگاه برندشاپ مدیا (3) را در صادقیه افتتاح کردند. در این فروشگاه به صورت تخصصی محصولات شرکت ال‌جی شامل گوشی تلفن همراه و تبلت به همراه متعلقات آنها ارائه می‌شود. در این مراسم که در روز پنجشنبه 18 دی‌ماه ساعت 10 صبح برگزار شد، شماری از مسئولین و مدیران ال‌جی و مدیاپردازش نظیر آقایان کریس‌جانگ، دیلمی، هونگ‌جو جان، کائینی ، ابراهیمیان و  صابری‌فرد حضور داشتند.

به گفته آقای سلطانی، مسئول فروشگاه برندشاپ مدیا (3):

ما در این فروشگاه تمامی مدل‌های گوشی و تبلت ال‌جی را به مشتریان عرضه می‌کنیم و به قول معروف جنسمان جور است. این فروشگاه این امکان را فراهم آورده تا مصرف‌کنندگان با خیال راحت کالای دلخواهشان را با اعتماد کامل تهیه کنند”.

توسعه فروشگاه‌هایی نظیر برندشاپ مدیای (3) راه‌حل مناسبی برای نزدیکتر شدن به مصرف‌کنندگان و درک نیاز آنان است. مصرف‌کنندگان زمانی که وارد فروشگاهی می‌شوند که به صورت تخصصی محصولی را عرضه می‌کند احساس بهتری پیدا می‌کنند.

IMG_5066

یکی از مسئولین رسانه‌ای شرکت ال‌جی می‌گوید:

“ال‌جی تصمیم دارد تا به سرعت بازار فروش گوشی و تبلت‌های خود را افزایش دهد. همچنین ال‌جی به دنبال آن است که ظرفیت‌های بازاریابی خود را با تلاش‌هایی در زمینه ارتباط نزدیکتر با مصرف‌کنندگان برای پوشش محدوده جامعی از مناطق تجاری با برنامه‌هایی شامل تحقیق و توسعه، برنامه‌ریزی، فروش و بازاریابی افزایش دهد. فروشگاه‌هایی نظیر برندشاپ مدیا (3) از سویی نقش ارتباطی مؤثری بین تولیدکننده و مشتریان ایفا می‌کنند و از سوی دیگر خیال مصرف‌کننده را از خریدی مطمئن راحت می‌کنند”.

بازدیدکنندگان، مشتریان و همه کسانی که علاقه‌مند به گوشی‌های تلفن همراه و تبلت‌های ال‌جی هستند می‌توانند از فروشگاه برندشاپ مدیا (3) واقع در صادقیه، بعد از فلکه اول، جنب پاساژ کیش، شماره 986 دیدن فرمایند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*