تماشا کنيد : قدرت ماورای طبیعی یک دختر عصبانی!

Telekinetic Coffee Shop

آيا شما به نيرو هاي ماوراي طبيعي اعتقاد داريد؟آيا تاکنون افرادي را که قادر به جابجا کردن اجسام بدون لمس کردن آنها باشند را ديده ايد؟ اگر در يک کافي شاپ چنين صحنه اي را ببينيد چه واکنشي از شما سر مي زند؟فيلم هاي هاليوودي که چنين داستان هايي را دارند چقدر بر روي تفکرات شما تاثير گذاشته است؟

شرکت‌های غربی سعی می‌کنند همیشه از شیوه‌های تازه‌ای برای جلب توجه استفاده کنند، این شیوه‌های گاهی عجیب و غریبند، استودیوهای فیلمسازی هم گاهی به اینگونه تبلیغات روی می‌آورند.

یکی از فیلم‌هایی که قرار است به زودی اکران شود، فیلمی است به نام Carrie، این فیلم را کیمبرلی پییرس کارگردانی کرده است و اقتباسی است از یکی از رمان‌های استفان کینگ که در سال ۱۹۷۴ نوشته شده بود.

داستان فیلم در مورد قدرت ماورای طبیعی یک دختر به نام «کری وایت» است، او که مطرود هم‌کلاسی‌هایش است و توسط مادر مذهبی‌اش محافظت می‌شود، پی می‌برد که قادر است با نیروی ذهنش اشیا را به میل خود جابجا کند و به اصطلاحا قدرت تله‌کینتیک دارد.

در این فیلم، جولیان مور -هنرپیشه مشهور هالیوود- نقش مادر «کری» را بازی می‌کند و بازیگر «کری وایت» هم کلوئه گریس مورتز است که پیش از این او را در فیلم‌های هوگو و ۵۰۰ روز سامر دیده بودیم.

خب، فیلم‌هایی از این دست را دسته کمی از مردم می‌پسندند و مسلما این فیلم از آن دسته فیلم‌هایی نیست که منتقدان برایش قلم‌فرسایی کنند، اما چیزی که این روزها باعث شهرت فیلم شده است، تبلیغ عجیب و غریب فیلم است.

عوامل فنی در یک اقدام عحیب به کافی شاپی در نیویورک رفتند، آنها با ساختن یک دیوار مصنوعی و استفاده از قرقره و فنر و تعدادی صندلی که با کنترل از راه دور حرکت می‌کردند، صحنه‌ای مشابه فیلم را برای مردم ظاهرا بی‌خبر از همه جا،‌ بازسازی کردند و باعث تعجب و هراس آنها شدند!

سناریویی که در کافی شاپ خلق شد این بود که حین حرکت یکی از مشتری‌ها تصادفا قوه یک دختر روی وسایلش می‌ریزد و این کار باعث عصبانیت شدید او می‌شود و بهانه‌ای می‌شود تا او قدرت‌های ماورای طبیعی‌اش را به رخ بکشد.

ویدیو را ببینید :

 

البته به نظر می‌رسد که مشتری‌های این کافی‌شاپ هم هنرپیشه باشند یا دست‌کم تعدادی از آنها. وگرنه عملا معلوم نبود که دختر مورد اصابت گلوله قرار نگیرد یا مشتری‌های به خاطر چنین برخوردی شکایت نکنند!

گمان نمی‌کنم با هیچ شیوه‌ دیگری می‌شد کاری کرد که ۱۳ میلیون نفر متوجه ساخت و اکران فیلم شوند!

منبع : comicbook

 

Telekinetic Coffee Shop Surprise

The marketing team behind the Carrie movie launched what looks to have been one of the greatest viral video promotions of all time today. In a video called “Telekinetic Coffee Shop Surprise,” a coffee shop is rigged to make it look like a girl in the store really has telekinetic powers.

After a man spills coffee on her laptop, the girl uses her power to send the man flying up a wall. She then uses her power to make tables move and books fall. All the while, a hidden camera captures the surprised reaction of real customers in the store.

The video has been so successful that it has racked up over 800,000 views on YouTube in less than a day. However, some are questioning if the supposed real customers are actors as well. If this prank was done with some real customers in the store, what if someone either tried to stop the girl or had a heart attack? Most of the people closest to the girl are actors in on the gag, so maybe they kept real customers far enough away to be able to calm them down if they overreacted.

Some viewers are also questioning that some of the reactions seem a little rehearsed. What do you think? Is this a real hidden prank gag with real customers? Or is it fake?

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*