نظر سنجی : منتظر معرفی کدامیک از این 10 اسمارت فون در سال 2015 هستید ؟

گوشی های HTC One M8، آیفون 6 و 6 پلاس، نکسوس 6 و گلکسی S5 و گوشی های دیگری در سال گذشته ارائه شدند، اما همیشه راهی برای پیشرفت وجود دارد؛ صفحه نمایش های QHD، دوربین هایی با کیفیت DSLR ، کیفیت صدای فوق العاده، فیلم برداری 4K و پردازنده ی Snapdragon 810 می توانند سال 2015 را برای خریداران گوشی ها، به سالی هوشمند و خاطره انگیز بدل کنند.در این پست 10 مورد از بهترین اسمارت فون هایی که در سال 2015 انتظار معرفی آنها را داریم مورد بررسی قرار داده و در آخر با یک نظر سنجی از شما می خواهیم بگویید کدام اسمارت فون هیجان بیشتری در شما ایجاد کرده و بیشتر منتظر کدام محصول هستید.

1. HTC One M9 

پیش بینی تاریخ انتشار: مارس 2015

HTC One M8 review (8)-250-100خوشحالیم که شایعات، خبر از همکاری HTC و Bose را می دهند و با این حساب می توانیم در این گوشی کیفیت صدای بهتری را به نسبت M8 انتظار داشته باشیم. همچنین این ارتقاء را در قدرت پردازش، حافظه و رزولوشن صفحه نمایش (تا 2560 x 1440 پیکسل ) نیز خواهیم دید.
تلفن های اندرویدی همواره در کنار استفاده از لنزهای با کیفیت به دنبال فرمول های شگفت آوری برای بهبود کیفیت دوربین هستند اما اچ تی سی همیشه در این زمینه موفق تر از رقبا بوده است. خوشبختانه M9  با پشیرفت های صورت گرفته روی M8  ساخته خواهد شد و درنهایت آیفون را در مورد بخش عکاسی به فکر وا می دارد.

2. Samsung Galaxy S6

پیش بینی تاریخ انتشار: مارس 2015

P1060981-250-100هم مشخصات خوب گلکسی S5 و هم ظاهر زیبا و خوب آلفا، هردو نشان میدهند گلکسی S6 به کجا خواهد رفت، این گوشی احتمالا قویترین و زیباترین گوشی سامسونگ خواهد بود و بسیاری را هیجان زده خواهد کرد.
ما منتظر یک گوشی نازک، خمیده، با بدنه تمام فلزی و صفحه نمایشی با رزولوشن بیشتر و احتمالا شبیه به صفحه نمایش گلکسی Note Edge هستیم. یک پردازنده 64 بیتی و اندروید لالی پاپ هر دو احتمالا در گوشی محبوب بعدی سامسونگ جای خواهند داشت.

3. iPhone 6S/7

پیش بینی تاریخ انتشار: سپتامبر 2015

iPhone 6 review (14)-250-100شما می توانید هرسال در یک زمان مشخص منتظر محصول جدید شرکت اپل باشید، در سال 2015 هم معرفی و عرضه محصول جدید یعنی iPhone 6S/7 به همان ترتیب سالهای گذشته خواهد بود. ما امیدواریم که اپل حرف S را از سیستم نامگذاری آیفون حذف کند و در کنار تغییر سخت افزاری این محصول سرانجام از شیشه مقاوم سفایر در صفحه نمایش آن استفاده کند.

با توجه به تغییرات ظاهری ای که گوشی آیفون در سال 2014 داشت، بعید است در سال آینده از نظر ظاهری تغییر چندانی داشته باشد. اما شایعات حاکی از آن است که دوربین اصلی گوشی ارتقا می یابد و احتمالا کیفیتی مشابه DSLR ها خواهد داشت. اگر این شایعه درست باشد به زودی خبرهای بیشتری از آن خواهیم شنید

4. LG G4

پیش بینی تاریخ انتشار: می 2015

LG_G3_Review (1)-250-100اگرچه گوشی LG G3 همه را شگفت زده کرد اما ما همچنان از گوشی بعدی ال جی یعنی G4 انتظارات بیشتری داریمشایعات خبر از کاهش سایز صفحه نمایش تا 5.3 اینچ را میدهند که باعث می شود در دست گرفتن و کار با آن راحت تر شود، و ممکن است تکنولوژی صفحه نمایش های خمیده که LG روی آن کار میکند را در گوشی جدید هم ببینیم.
همچنین شایعات در مورد دوربین 20.7 مگاپیکسلی، بهترین خبری بود که در مورد LG G4 میتوانستیم بشنویم. ما امیدوار هستیم این پیشرفت را در کارایی بهتر باتری و طراحی بدنه گوشی جدید هم ببینیم. نظر شما درباره بدنه فلزی برای G4 چیست ؟

5. Sony Xperia Z4

پیش بینی تاریخ انتشار: ژانویه 2015

Sony Xperia Z3 review (8)-250-100تاکنون صحبت های زیادی در مورد گوشی Z4 سونی شده است و ما ممکن است این گوشی را به زودی ببینیم. در این گوشی احتمالا پردازنده فوق سریع و ارتقاء دوربین را خواهیم داشت اما شرکت سونی برای ماندن در میدان رقابت به چیزی بیشتر از این ها احتیاج دارد.
البته ما دوست داریم تصویربرداری 4K و همچنین صفحه نمایش QHD قدم های بعدی گوشی ها در سال جدید باشند. انتظار می رود طراحی سخت افزاری نیز تغییر کند، فکر می کنید حاشیه های کمتر، بدنه باریک تر و گوشه های گرد شده خواسته زیادی است ؟

6. Samsung Galaxy Note 5

پیش بینی تاریخ انتشار: اکتبر 2015

Note4-HandsOn-04-250-100آیا Note 5 اولین گوشی سامسونگ خواهد بود که مجهز به صفحه نمایش 4K UHD است؟  ما برای داشتن رزولوشن2160  در 3840  پیکسلی و تراکم پیکسلی 746، حتی اگه مجبور باشیم تا اکتبر سال آینده صبر کنیم باز هیچ شکایتی نخواهیم داشت.
هرچه اختلاف بین تلفن ها و فبلت ها باریکتر و باریکتر می شود، Note 5 به چیزی بیشتر از یک گوشی معمولی نیاز دارد تا بتواند خودی نشان دهد. پس برای یک صفحه نمایش 6 اینچی و نسخه بهتر قلمS  آماده باشید.

7- Nexus جدید 

پیش بینی تاریخ انتشار: اکتبر 2015

nexus-6-review-score-250-100گوگل گوشی های هوشمند نکسوس را به کجا می برد ؟ گوشی بعدی چه تغییراتی خواهد داشت ؟ آنها دیگر نمی توانند نام نکسوس 7 را برای این گوشی انتخاب کنند، و انتظار می رود مشکلاتی که در نکسوس 6 مشاهده شده، در گوشی جدید برطرف شود. لالی پاپ سیستم عاملی است که هم ظاهر و هم عملکرد خوبی دارد، پس جانشین اش هم احتمالا به موفقیت دست می یابد. از نظر سخت افزاری، ما انتظار داریم بتوانیم با یک دست با این گوشی کار کنیم . نظرتان در مورد اضافه کردن اسکنر اثرانگشت چیست ؟

8. Microsoft Lumia 1030

پیش بینی تاریخ انتشار: سپتامبر 2015

Lumia-1052-leak-250-100از سال 2013 تاکنون ما منتظر جانشینی برای Lumia 1020 هستیم و از آن زمان تاکنون شرکت مایکروسافت راه خودش را از شرکت نوکیا جدا کرده است. تصاویر لو رفته از گوشی جدید نشان می دهد که احتمالا انتظارها امسال پایان می یابند، اما همچنان تا نیمه دوم سال باید صبر کرد

اگر شایعات در مورد Lumia 1030 درست باشد پس ما شاهد ستاره ای با دوربین 50 مگاپیکسلی خواهیم بود. پیشنهاد دوربینی با این کیفیت و با تکنولوژی لومیا شاید ارزش رفتن به سمت گوشی های ویندوزی را داشته باشد

9. Moto X+2

پیش بینی تاریخ انتشار: سپتامبر 2015

moto-x-2014-leather-back-250-100حتما شما با گوشی Moto X  (که در اصل با نام X+1 شناخته شده است) آشنا هستید، نسخه بعدی هم  احتمالا راه همین گوشی را در پی می گیرد. Moto X گوشی بسیار خوبی بود و نسخه بعدی آن شانس خوبی خواهد داشت تا در رقابت با گوشی های نکسوس در بازار از آنها پیشی بگیرد. چیزی که ما از گوشی بعدی انتظار داریم همان ویژگی های اصلی موتورولا است. ویژگی های هوشمندی مثل اپلیکیشن Active Display ، قیمت رقابتی، برخی پیشرفت های داخلی و البته گزینه های سفارشی ساز.

10. OnePlus Two

پیش بینی تاریخ انتشار: یکی از روز های سال 2015 !

Back-250-100ما در مورد گوشی OnePlus 2 چیز زیادی نمی دانیم، اما نشانه ها حاکی از آن است که این گوشی نیز مانند مدل قبلی خود، با قیمت پایین عرضه خواهد شد، و همین باعث می شود فورا این گوشی را در بالای لیست خرید خود قرار دهیم. خرید راحت یک گوشی، خود پیشرفت بزگی محسوب می شود. OnePlus 1  مشخصات خوبی از یک گوشی را با قیمت پایین ارئه داد و ما انتظار داریم این فرمول برای مدل جدید در سال 2015 نیز حفظ شود. یکی از چیزهایی که انتظار می رود ارتقا یابد، ورود اندروید 5 به گوشی های OnePlus است که می تواند آنها را از قبل هم جذاب تر کند.

شما منتظر کدام اسمارت فون هستید  ؟ لطفا در رای گیری زیر شرکت گرده و به ما بگویید کدام اسمارت فون هیجان بیشتری در شما ایجاد کرده است ؟!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. سلیقه ها متفاوته یکی گوشی پلاستیکی دوست داره یکی گوشی گرون به دردنخور که مثلا کلاس داره دوس داره یکی اهن پاره که همیشه یه جاییش میلنگه یکی هم مثله من که به طراحی و نحوه ساخت و کارایی گوشی توجه داره اکسپریا z4 به نظرم یا طراحی و سخت افزاریکه داره بهترینه

  2. سامسونگ نوت ۵ – لومیا ۱۰۳۰ – سامسونگ اس ۶

  3. گوشی لومیا ۱۰۳۰ – فبلت نوت ۵ سامسونگ – اس ۶ سامسونگ

  4. من منتظر note 4. s6 وG4 هستم می خواستم ببینم چرا موتورولا موتو مکس رو نگذاشتین.

  5. من بیشتر ازهمه منتظر سامسونگم.s6یا note5.اگه نشد وان پلاس وان یا وان پلاس تو

  6. لحظه به لحظه منتظر لومیا ١٠٣٠ هستم

  7. انتظار می رود مشکلاتی که در نکسوس ۶ مشاهده شده، در گوشی جدید برطرف شود.
    چه مشکلی؟ میشه دقیق بگید