نگاهی به جاروبرقی و ماشین لباسشویی هوشمند جدید سامسونگ در CES 2015

سامسونگ دو محصول منحصربه‌فرد از سری تولیدات لوازم خانگی خود را در کنفرانس CES 2015 معرفی کرد. جاروبرقی یا روبات تمیزکننده و ماشین لباسشویی هوشمند از جمله محصولاتی هستند که سامسونگ در سال 2015 معرفی کرده است.

با توجه به این‌که لکه‌گیری برای شستشوی کامل لباس‌ها بسیار مهم است و بیشتر خانه‌ها در کنار جایگاه ماشین لباسشویی، سینک مخصوص ندارند سامسونگ در آخرین محصول خود یعنی ماشین لباسشویی اکتیو واش (Activwash) یک سینک روی لباسشویی تعبیه کرده است تا بتوان شستشوی کاملی را انجام داد. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه، فناوری سوپر اسپید (SuperSpeed) است. با کمک این فناوری می‌توان در عرض 36 دقیقه حجم زیادی از لباس‌ها را شست. این اولین محصول سامسونگ است که با هدف صرفه‌جویی در وقت ساخته شده است. لباسشویی Activwash سامسونگ، بهار سال ۲۰۱۵ در دو مدل با اندازه‌های مختلف و دو رنگ سفید و نقره‌ای به بازار خواهد آمد.
جاروبرقی جدید سامسونگ نیز که در این کنفرانس معرفی شده است تحولی نو در طراحی جاروبرقی‌های هوشمند است. جاروبرقی VR9000 در واقع یک روبات تمیزکننده است که سال‌ها وعده تولید آن داده شده بود. این جاروبرقی به قدری قوی است که می‌تواند تراشه‌های چوب را از روی فرش جمع‌ کند.
این دستگاه با قدرت مکش 60 برابر بیشتر از جاروبرقی‌های معمولی می‌تواند سطوح چوبی و لمینیت را هم تمیز کند. این روبات هوشمند با قابلیت FullView Sensor قادر است همه موانع را در مسیر خود تشخیص دهد و برای اطمینان از تمیز شدن گوشه و کنار خانه، نقشه‌ای از خانه را در حافظه خود نگهداری می‌کند. این روبات به هنگام کامل شدن فرآیند کار یا کم شدن باتری به سمت ایستگاه خود بازمی‎‌گردد. این محصول نیز در بهار 2015 روانه بازار خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*