با پرینتر سه بعدی MakerBot وسایل عجیب و غریبی می توان چاپ کرد

 

 

مدتی است که بازار پرینترهای سه بعدی و چاپ سه بعدی حسابی داغ شده و هر روز خبر تازه ای از این صنعت-هنر جدید می شنویم. اما بگذارید ببینیم چه کارهای جالبی می توان با چنین ابزاری انجام داد.
پرینترها سه بعدی MakerBot می توانند تقریبا هر شیئ پلاستیکی را برای تان تولید کنند. تنها کافی است با یک نرم افزار CAD طرح سه بعدی تان را آماده کرده و به سراغ یکی از این پرینترها بروید. شاید بدانید که یک پرینتر سه بعدی تجاری حدود ۲۵۰۰۰ دلار قیمت دارد، اما درباره میکربات چه؟ شما می توانید یکی از این پرینترهای خارق العاده را تنها با پرداخت ۱۱۰۰ یا ۱۷۵۰ دلار در اختیار داشته باشید.
بری پتیز از موسسان MakerBot می گوید: «وقتی شما درباره چیزی فکر می کنید، ما آن را چاپ می کنیم. می توانید یک درب باز کن، سوت یا درکوب چاپ کنید. ما دیروز به یک گیر پا دری نیاز داشتیم، خب، آن را چاپ کردیم. به جای آنکه از خانه بیرون رفته و مصرف کننده باشید و چیزی را بخرید، می توانید به اتاق کارتان رفته و به راحتی آن را چاپ کرده و خودتان یک تولید کننده خلاق باشید.»
این شرکت مجموعه ای از طرح های سه بعدی آماده چاپ را به رایگان در سایت Thingiverse قرار داده که می توانید آنها را دانلود و تولید کنید.
ماشین مسابقه با نیروی بادکنک


اسباب بازی گربه


آدمک های فضانورد


دوز سه بعدی


فرفره


گیره لباس


نگه دارنده دستمال


درب باز کن بطری


مگس کش


دستگیره حمل بطری


تسلیحات پیشرفته 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*