Digitsole ، کفی هوشمند کفش شما که در زمستان پاهایتان را گرم می کند !

شاید کمی خنده دار به نظر برسد اما یکی از جالب ترین گجت هایی که در نمایشگاه CES 2015 دیده شده یک کفی دیجیتال به نام Digitsole برای کفش است که قابلیت های فراوانی دارد.

این کفی می تواند در این روزهای سرد زمستان پای کاربر را با درجه دمای دلخواه گرم کند. همچنین می تواند تعداد قدم ها را بشمارد، کالری سوزانده شده را محاسبه کند و این اطلاعات را از طریق بلوتوث به گوشی کاربر منتقل کند.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

این محصول برای پلتفرم آی او اس اندروید اپلیکیشن مخصوص دارد که کاربر توسط آن می تواند دمای مورد نیاز در کفش خود را تعیین و تنظیم کند و آماری از پیاده روی خود داشته باشد.

Digitsole یکی از پروژه های موفق سایت Kickstarter بود که به سرمایه مورد نیاز خود رسید و حالا به تولید انبوه رسیده است و عرضه آن از هفته های آینده در امریکا و اروپا آغاز می شود. قیمت این کفی 200 دلار برای یک جفت خواهد بود. همچنین یک مدل ارزانتر نیز در آینده معرفی خواهد شد که با قیمت 75 دلار عرضه می شود اما قابلیت گرم کردن را ندارد و فقط به آمارگیری از قدم ها و کالری می پردازد.

اینکه به جای دستبند و تلفن هوشمند، کفش کاربر بتواند آماری از فعالیت و تعداد قدم های وی را ثبت کند در نوع خود ایده جالب و جدیدی است اما موفقیت آن را تضمین نمی کند. تولید کننده این کفی دیجیتال اعلام کرده مدلی از آن را برای قرار گرفتن در کفش های ورزشی نیز تولید خواهد کرد. شارژ شدن این کفی 3 ساعت طول می کشد و بین 6 تا 9 ساعت می تواند پا را در کفش گرم نگه دارد.

منبع : engadget

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*