در سال 2015 منتظر چه محصولاتی از اپل باشیم ؟

اپل یکی از کمپانی های صاحب نام و بزرگ دنیای تکنولوژی است و شاید کمتر عاشق تکنولوژی باشد که هر سال منتظر معرفی محصولات جدید این شرکت نوآور نباشد.در این مطلب می خواهیم محصولاتی که انتظار می رود اپل در سال 2015 از آنها رونمایی کند را باهم مرور کنیم.با گجت نیوز همراه باشید.

اپل واچ (Apple Watch)

اپل واچ رسماً از سپتامبر ۲۰۱۴ توسط شرکت اپل تایید شد، این گجت اپلی قادر است که با جفت سازی با آی فون، ما را در دریافت تماس ها و پیام ها و حتی پرداخت ها یاری کند. این ساعت دارای ظاهری کاملاً اپلی است! براق و درخشان و ساخته شده از استیل ضد زنگ به همراه بندهای چرمی و انعطاف پذیر از ویژگی های طراحی این ساعت خواهد بود که برای کاربرانی که مد را در اولویت خود قرار می دهند بسیار برازنده خواهد بود.

19-AppleWatchEditionBlack

ساعت های هوشمندی مانند الجی جی واچ (LG G Watch) و سامسونگ گرفیت ۲ (Samsung Gear 2) ما را تحت تاثیر قرار داده اند اما به نظر اپل واچ ۳۵۰ دلاری جریان ساعت های هوشمند را تغییر خواهد داد و سبب پیشرفت این طبقه بندی از گجت ها در ابتدای سال ۲۰۱۵ می شود.

مک بوک ایر ۱۲ اینچی (MacBook Air) با صفحه نمایش رتینا

چیزی که از آی پد ایر ۲ یاد گرفتیم این بود که اپل به سمت تولید دستگاههای هر چه باریک تر پیش می رود. این شرکت همچنین اعلام کرده است که در حال تولید صفحه نمایش ۱۲ اینچی رتینایی برای مک بوک ایر خود است که به طور کامل دارای طراحی نازک تر از ۰٫۶۸ اینچ و سبک تر از ۲٫۳۸ پوند است. پیش بینی می شود که ایر ۱۲ اینچی جدید از پردازنده برادول اینتل قدرت بگیرد و در رنگ های متداول اپلی همچون خاکستری، نقره ای و طلایی عرضه گردد. این نوت بوک بنا بر شایعات دارای صفحه نمایش رتینایی ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل خواهد بود و پیش بینی می شود در اواسط سال ۲۰۱۵ وارد بازار شود.

عرضه iPhone 6 Mini, iPhone 6s or iPhone 7

به وضوح رنگ آبی آسمان، می توان تضمین کرد که آی فون های جدیدی در سال ۲۰۱۵ معرفی خواهد شد. اگر تاریخ تکرار شدنی باشد و اپل نیز چون گذشته بر تکرار آن تاکید داشته باشد، می توانیم انتظار آی فون ۶S را داشته باشیم که نمونه کامل تر و احتمالا فی ما بین آی فون ۶ و ۶ پلاس است. حتی ممکن است کار به عرضه ۶C که نمونه پلاستیکی و ارزان قیمت آی فون سری ۶ است، نیز برسد. یکی دیگر از تنوعاتی که اپل احتمالا به گوشی های هوشمند خود خواهد داد، ارائه سری مینی است که گوشی ۴ اینچی خواهد بود.

iPhone6-Back_Stacked

آی فون ۷ چیزی است که احتمال عرضه آن در سال ۲۰۱۵ تقریباً جای هیچ شکی ندارد. ویژگی هایی مانند صفحه نمایش فوق العاده قوی و با دوام یاقوت کبود با قابلیت نمایش ۳D از خصوصیات بارز آن خواهد بود. همچنین شایع شده که آی فون سری ۷ دارای دوربین با دو لنز iSight  است. پیش بینی می شود که مشتقات آی فون ۶ در اواسط سال و نمونه جدید آی فون ۷ طبق معمول در ماه سپتامبر معرفی شوند.

 عرضه iPad Pro

ipad-pro-concept

سال ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ برای آی پد ها سال نازکی و باریکی بود و احتمالاً برای سال ۲۰۱۵ باید شاهد عرضه آی پد های بزرگ باشیم. شایعات از کار اپل بر روی iPad Pro خبر می دهد که دارای صفحه نمایش ۱۲٫۹ اینچی به همراه تاچ آی دی (اسکنر اثر انگشت) و پردازنده A8 است. عرضه تبلتی عظیم الجثه احتمالا برای به پایین کشیدن تبلت هایبرید سرفیس پرو است. تبلت جدید اپل ظاهراً هر دو اپ مختص iOS و OS X را اجرا خواهد کرد. پیش بینی می شود این محصول به دلیل شلوغی کار در اپل در اواخر سال ۲۰۱۵ آماده شود.

آی مک های بیشتر با صفحه نمایش رتینا

imac-2015

مدتی از عرضه آی مک با صفحه نمایش ۲۷ اینچی رتینایی ۵k توسط اپل نمی گذرد و انتظار می رود که چنین صفحه با کیفیتی در اندازه ۲۱٫۵ اینچ و یا کمتر برای بر طرف کردن نیازهای بازار دسکتاپ آماده شود.

Apple TV

اپل تی وی، مدت طولانی است که در صف معرفی و عرضه وایستاده است! و شاید سال ۲۰۱۵، سال این گجت تصویری اپل باشد. این ستاپ باکس نسل جدید از دستیار صوتی سیری بهره دارد که به طور کامل با بازی ها سازگار است، به این معنا که لزومی به یک دستگاه iOS ای برای راه اندازی بازی ندارید.

AppleTV

اپل تی وی احتمالا دارای تیونر تلوزوین خواهد بود که شما را از هرگونه تلوزیون کابلی بی نیاز می کند. اخبار همچنین از مذاکرات اپل با کام کست حکایت دارد تا اپل تی وی بتواند برخی کانال های ساپورت شده پولی را نیز پخش نماید. از دیگر ویژگی های شایع شده در خصوص اپل تی وی، ادغام آن با HomeKit است که نوعی رابط خانه های هوشمند ساخت اپل است.

عرضه و معرفی iOS 9 and OS X 10.11

انتظار عرضه دو سیستم عامل جدید برای دسکتاپ و تلفن همراه از سوی اپل در اواخر سال ۲۰۱۵ می رود. برخی اختراعات و پیشرفت های اپل به مانند Apple Map و یا توسعه Apple Pay ،که قرار است که در iOS 9 به کار گرفته شوند. احتمال می رود که اپ دوربین سیستم عامل ۹ اپل دچار تغییر و تحولات جدیدی شود و بتواند عکس برداری های بهتری انجام دهد. پیش بینی می شود طی رویه سابق سیستم عامل تازه، در آی فون ۷ و در ماه سپتامبر معرفی شود.

OS X mac - Google Search

پیش بینی می شود که یکپارچه سازی سیستم های آی مک و iOS در سال جاری تداول و پیشرفت پیشتری پیدا کند و حتی شایعاتی از ادغام iOS و OS X به گوش می رسد هر چند که مسئولان اپل سال گذشته به Macworld اعلام کردند که چنین فرضیه ای فعلا به حساب نمی آید و اپل برنامه ای برای آن ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*