معرفی نسل دوم سیستم مراقبت از لباس ال‌جی STYLER در نمایشگاه CES 2015

شرکت ال‌جی الکترونیکس (LG) نسخه بروز و پیشرفته سیستم بی‌نظیر مدیریت لباس که ال‌جی styler نام دارد را در نمایشگاه بین‌المللی CES 2015 معرفی خواهد کرد. این مدل جدید، جمع و جور و اقتصادی ال‌جی styler برای تازه و با طراوت کردن لباس‌ها بدون استفاده از مواد شوینده طراحی شده است و راه حلی ایده‌آل برای لباس‌هایی با نگهداری سخت نظیر کت‌شلوارها و ژاکت‌ها است.

قابلیت‌های زیادی که در ال‌جی styler جمع شده است در هیچ ماشین لباسشوئی دیگری دیده نمی‌شود. ال‌جی styler جدید شرکت ال­جی لباس­ها را به همان سرعت و راحتی مدل قبلی باطراوت می‌کند. ویژگی از بین بردن بو (Odor Removal) از بخار برای از بین بردن بوی نامطبوعی که از دود سیگار، خوراکی‌ها و عرق بر روی لباس به جای‌مانده کمک گرفته است. کاربران می‌توانند بین دو رایحه متفاوت که برای باطراوت و معطر کردن لباس­ها در نظر گرفته شده است استفاده کنند. قابلیت با طراوت کننده سریع (Quick Refresh) با لباس‌ها کاری می‌کند ظاهری تازه داشته باشند و احساس طراوت را منتقل کنند و بوی تازگی بدهند. از سوی دیگر، قابلیت (Moving Hanger Action) بعد از اینکه لباس‌ها بخار داده شدند به آرامی لباس‌ها را می‌لرزاند تا چین و چروکشان از بین برود. به علاوه، با قابلیت حفظ خط اتوی شلوار (Easy Pants Crease Care) شلوارها در طول نیم ساعت می‌توانند تمیز و باطراوت و دارای خط اتویی عالی شوند. همچنین مدل جدید ال‌جی styler برای تولید هوای گرم و نگهداری آن در دمای پایین دارای پمپ داخلی است. این مسئله لباس‌ها را از چین خوردگی و آسیب دیدن در طول فرآیند خشک شدن حفظ می‌کند.

Styler2

ال‌جی styler همچنین با قابلیت (TrueSteam™) لباس‌ها را استریل می‌کند. فناوری اسپری بخار داغ ال‌جی در بسیاری از ماشین لباسشوئی‌های محبوب شرکت ال‌جی ارائه شده است. با فشار کلیدی ساده، بخار داغ برای نابود کردن 9/99 درصد از میکروب‌ها و باکتری‌هائی که در عمق لباس‌ها و عروسک‌های نرم ساکن شده‌اند به کار گرفته می‌شود. سازمان‌های معتبر ارزیابی محصولات نظیر بنیاد آلرژی بریتانیا (BAF) و مؤسسه آزمون و تحقیقات جامه کره (KATRI) ویژگی استریلاسیون بخار styler شرکت ال‌جی را مورد آزمون قرار داده و آن را تائید کرده‌اند. همچنین، تست‌هایی که توسط Intertek انجام شده بیان می‌کند که ال‌جی styler در یک سیکل کامل استریلاسیون 90 دقیقه‌ای حدود 92 درصد پرکلرواتیلن را از بین می‌برد. پرکلرواتیلن ماده اصلی شیمیایی استفاده شده در خشک‌شوئی است که به شدت سرطان‌زا است.

قابلیت عیب‌یابی هوشمند (Smart Diagnosis™) و راحتی برچسب NFC از ویژگی‌های ال‌جی styler جدید هستند. Smart Diagnosis™ زمانی که دستگاه نیاز به تعمیر و نگهداری دارد از طریق تلفن همراه هوشمند به کاربر اطلاع می‌دهد و NFC می‌تواند سیکل‌های مورد نیاز را بر روی تلفن همراه هوشمند دانلود کند و با لمس یک انگشت آن را بر روی ال‌جی styler بارگذاری نماید.

در مقایسه با styler اولیه، حجم دستگاه تا 30 درصد کاهش یافته است و لبه‌های منحنی‌شکل، درب شیشه‌ای مدرن و دستگیره آلومینیومی زیبا به منظور طراحی یکپارچه و سازگاری با دکور داخلی به این دستگاه اضافه شده است. کلیدهای کنترل ال‌جی styler روی صفحه لمسی که مقابل دستگاه قرار دارد تعبیه شده است که به نرمی و آرامی می‌درخشد. styler بسیار بی‌صدا تنها با 40 دسی­بل کار می‌کند و می‌تواند در حالی که شما خواب هستید مورد استفاده قرار گیرد.

سئونگ جین جو، رئیس و مدیر اجرائی شرکت لوازم خانگی و تهویه مطبوع ال‌جی معتقد است: “هر چه زندگی پرمشغله‌تر می‌شود، نگه داشتن مناسب پوشاک در کمد لباس‌ها سخت‌تر می‌شود. خدمات حرفه‌ای خشک‌شوئی‌ها نه تنها پرهزینه هستند بلکه در دراز مدت می‌توانند به لباس‌های شما آسیب برسانند.
ال‌جی styler به مشتریان کمک می‌کند تا کنترل بیشتری بر روی کمد لباس‌هایشان داشته باشند و جایگزینی مناسب برای خدماتی اینچنینی است. ال‌جی styler کاری می‌کند که کت‌ها، ژاکت‌ها، پیراهن‌ها و سایر لباس‌های بهترین زیبایی و بهترین حس طراوت را داشته باشند.”

مشخصات کلیدی

·        با طراوت کننده لباس‌ها (Capacity Clothing Refresher) مجموع 4 عدد

·        حفظ خط اطوی شلوار (Easy Pants Crease Care)

·        فناوری پمپ داغ (Heat Pump Technology)

·        سیکل بهداشتی (مورد تائید Interlink)

·        خشک‌کن آرام برای لباس‌های حساس

·        عیب‌یابی هوشمند (Smart Diagnosis™)

·        NFC

منبع : LG

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. دنیای دیجیتال خوابیده یا امتحان های دانشگاه سخته؟
    😀

  2. كجاييد نكنه شما هم امتحانات ترم اول داريد 🙂