سامسونگ احتمالا خط تولید گلکسی آلفا را متوقف خواهد کرد

گلکسی آلفا شاید در میان بهترین و شاید زیباترین اسمارت فون هایی باشد که تاکنون توسط سامسونگ تولید شده است. اما در این بین چند مشکل نیز دارد: باتری آن به خوبی پاسخگو نیست و همچنین قیمت هم اندازه با یک پرچمدار آن نیز نمی‌تواند شانس چندان زیادی در برابر رقبای مسلح‌تر و ارزان قیمت‌تر داشته باشد.

حالا چند ماه پس از ورود این اسمارت فون به بازار، شنیده شده که تولید این گوشی متوقف خواهد شد و جای خود را به گلکسی A5 جدید و میان رده سامسونگ خواهد داد.

وبسایت کره ای ET News گزارش داده گلکسی A5 که ماه قبل در چین فروش خود را آغاز کرد، قرار است به عنوان بخشی از تلاش سامسونگ در راستای “تغییرات بنیادین” این کمپانی به کره جنوبی بیاید. همچنین قوانین مربوط به تصحیح قیمت‌ها در کره جنوبی نیز از دیگر دلایل اتخاذ چنین تصمیمی از سوی سامسونگ عنوان شده است.

سامسونگ به دنبال ظهور کمپانی‌هایی چون شیائومی در چین، متحمل ضررهای بسیاری شده است. شیائومی گوشی‌هایی را تولید می‌کند که در عین برخورداری از ویژگی‌های یک پرچمدار، با قیمتی بسیار کمتر به فروش می‌رسند.

گوشی 5 اینچی A5 در زبان طراحی از گلکسی آلفا پیروی می‌کند و بر روی ضخامت کم و ساخت فلزی با کیفیت تأکید دارد. در عین حال این گوشی با دارابودن قیمتی 360 دلاری، بسیار رقابتی‌تر از گلکسی آلفا می‌باشد.

این گزارش افزوده که گلکسی A5 در ژانویه و یا فوریه به کره جنوبی می‌آید و تولید گلکسی آلفا نیز به مرور و با کاهش ذخیره‌ مواد اختصاص داده شده برای تولید آن متوقف خواهد شد.

منبع : digitaltrends

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*