چرا دکمه هاي ال جي G2 در پشت آن قرار دارد ؟

 بارزترین ویژگی طراحی G2  قرار گرفتن دکمه های آن در بخش پشت تلفن است٬ اما چرا؟ حتما این پرسشی است که شما هم در سر دارید. به زعم ال جی چند جواب برای آن وجود دارد.

G2 از یک نمایشگر ۵.۲ اینچی برخوردار است٬ تنها ۰.۳ اینچ کوچکتر از اولین گلکسی نوت. با این حال به شکل محسوسی عرض آن کمتر است و برای استفاده یک دستی٬ قانع کننده تر به نظر می رسد.با افزایش اندازه تلفن های هوشمند٬ استفاده از دکمه های آنها هم به معضلی تبدیل می شود که باید برای آن چاره ای جست. ال جی راه حل را در تغییر محل آنها یافته.اگر دکمه ها در طرفین بودند شما مجبور به کمی کش و قوس می شدید تا سر انگشت های خود را به آنها برسانید و در نتیجه احتمال افتادن تلفن از دست تان در این فرآیند قوت می گرفت.

دلیل دوم این است که پشت تلفن جایی است که اغلب مواقع ۴ انگشت شما به طور طبیعی بر روی آن قرار می گیرد بنابراین قرار داشتن کلیدها در آن منطقه٬ به نظر منطقی و طبیعی می رسد.

سوم اینکه٬ دکمه های عقب در این تلفن نقش های دوگانه ای را برای عهده دارند. با دکمه کاهش صدا می شود اپ دوربین را باز کرد و عکس گرفت٬ حالا تصور کنید که گرفتن عکس از خود٬ چقدر در این حالت آسان می شود. بنابراین منافع کاربردی هم در این انتخاب طراحی وجود دارد.

دلیل چهارم این است که با حذف دکمه ها از طرفین در واقع مهندسین قادر به کاستن از حاشیه های کناری دستگاه می شوند و نمایشگر لبه-به-لبه به نظر می رسد٬ با حاشیه های کمتر٬ عرض تلفن هم کاهش می یابد٬ در نتیجه کار یک دستی راحت تر و احتمال افتادن تلفن از دست نیز کمتر می شود.

البته اینها دلایلی است که ال جی برای قرار دادن دکمه های کنترل G2 در عقب آورده و تصمیم با مشتریان و کاربران است که این دلایل را بپذیرند یا توجیه تلقی کنند. نظر شما در این باره چیست؟

منبع : phonearena

 

Here is why LG G2's buttons are on its back

The LG G2 comes with all of its physical buttons on its back. It’s the first phone of this kind, and while this may seem weird, LG explained its decision thoroughly, convincing us why this is the way to go with large smartphones.

The LG G2 features a 5.2-inch display – it’s big, actually that display is just a fraction of an inch smaller than the one on the first phablet, the Samsung Galaxy Note. Yet, the G2 is substancially narrower and more convenient for single handed use.

As size of smartphones increases, so does the difficulty of using buttons on the side, according to LG. The first smartphones were small and convenient for one-handed use averaging around 2.4 inches in width. That has grown to 2.7 inches now and the G2 is 2.79 inches.

Here is why LG G2's buttons are on its back
If you had the buttons on the sides, you’d be forced to do a lot of hand gymnastics to reach them on such a device, and chances to drop it increase. Consider this a pre-emptive measure.

Secondly, the back buttons are where your fingers naturally lay when you hold a smartphone. LG claims it’s simply more convenient.

Third, the back buttons double in function and for instance you can use the volume down button to open the camera and capture images. It’s extremely useful for selfies!

The fourth reason is that getting those buttons on the back actually allowed engineers to narrow down the side bezel and the screen looks almost edge to edge.

Those three are the main reasons for having the buttons on the back, but it’s up to you to decide whether that is meaningful innovation or just a gimmick, what do you think?

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*