تماشا کنيد : تيزر تبليغاتي بازي جذاب آسفالت 8 Airborne

بازی اتومبیل رانی آسفالت بدون شک یکی از پرطرفدارترین بازی ها در میان دوستداران دنیای اتومبیل و بازی های الکترونیکی می باشد و اکنون نسخه ۸ آن با نام Airborne در راه است و ظاهرا از لحاظ کیفیت گرافیکی و جلوه های بازی آنقدر در سطح بالایی قرار دارد که آدرنالین خود شما را به راحتی بالا خواهد برد!

شرکت Gameloft اقدام به انتشار یک تیزر ویدیویی برای این بازی کرده است و اعلام کرده که بزودی بزودی انتظارات به سر می رسد و آسفالت ۸ برای دوستدارانش معرفی خواهد شد.
این نسخه از بازی از آن جهت airborne (هوابرد) نام گذاری شده است زیرا شرایط مختلفی مانند موانع، سنگ ها و سایر اجزا در مسیر وجود دارد و کاربر بایستی جهت جلوگیری از اصابت به آن ها، پرش کرده و ماشین خود را در هوا کنترل کند.
نکته ای که هر کاربری را در رابطه با نسخه جدید تحت تاثیر قرار می دهد گرافیک خیره کننده ای می باشد که به جرأت می توان گفت در حد کنسول های بازی به کاربر حس طبیعی بودن و کیفیت شگفت انگیز را القا می کند. این بازی برای اجرا بر روی تبلت نسل دوم نکسوس۷ گوگل با صفحه نمایش دیدنی ۱۲۰۰*۱۹۲۰ بهینه شده است.
در این بازی شاهد شرایط فیزیکی طبیعی موتورها، حدود ۱۸۰ اتفاق جدید، ۴۷ خودرو و حالت های جدیدی در بازی می باشیم. در این نسخه کاربران می توانند به صورت آنلاین با همدیگر به رقابت بپردازند، البته می توان به صورت مجزا نیز با همدیگر مسابقه داد زیرا تمامی نتایج در فضای آنلاین به نمایش در خواهند آمد.

 تیزر این بازی جذاب را ببینید :

منبع : phonearena

 

Asphalt 8: Airborne is coming ‘very soon’ and new teaser is out (video)

Asphalt is a legendary racing franchise and Asphalt 8: Airborne promises to live up to the name with jaw-dropping console-grade graphics and adrenaline boosting gameplay. Developer Gameloft has just released a new teaser video for Asphalt 8 saying the game is now coming ‘very soon’.
Teh new Asphalt is ‘airborne’ because of platforms, rocks and other constructions in tracks that you can jump on to lift your car in the air. Stunts in the air look amazing.
Most impressive to us, though, are the even better graphics that – we can safely say – reach near console grade quality. The new Asphalt 8 will be optimized to run on the new Nexus 7 with its amazing 1920 x 1200 ‘Retina’ display.
The racing game comes with a brand new realistic physics engine, a whopping 180 events, 47 cars and new game modes. Asphalt 8: Airborne supports simultaneous online multiplayer, but you can also race friends in asynchronous challenges, and all of that is tracked in leaderboards.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*