تلویزیون iTV اپل به همراه Siri در حال آزمایش های نهایی است

 


شایعات جدید حاکی از آن است که نمونه اولیه از تلویزیون پر سر و صدای اپل در حال آزمایش توسط شرکای تجاری این شرکت است. براساس گزارش Globe and Mail محصول آینده اپل با نام iTV که قرار است انقلابی در بازار تلویزیون های HDTV ایجاد کند تلویزیون های معمولی را به آیپد های غول پیکر تبدیل خواهد کرد. در این گزارش همچنین اشاره شده است که دو شرکت کانادایی در حال آزمایش تلویزیون اپل در لابراتورهای پیشرفته خود هستند.
تلویزیون آینده اپل توسط دستیار صوتی Siri کنترل خواهد شد. یعنی کاربر برای کنترل تلویزیون خود می تواند علاوه بر "کنترل از راه دورهای" امروزی از دستورات صوتی نیز استفاده کند. همانطور که انتظار می رود مرور صفحات وب، نصب نرم افزار و قابلیت های دیگری که برخی از تلویزیون های هوشمند امروزی دارند نیز در iTV امکان پذیر خواهد بود.

دو شرکت کانادایی Rogers و BCE احتمالا جزء شرکای تجاری اپل برای توزیع iTV در کانادا خواهند بود. انتظار می رود اپل تلویزیون HDTV مجهز به سیستم عامل iOS و Siri خود را تا پیش از پایان سال 2012 وارد بازار کند. بسیاری معتقدند که با عرضه تلویزیون اپل کنترل از راه دورهای امروزی کنار گذاشته خواهند شد و کاربران به جای آن از دستیار صوتی Siri استفاده خواهند کرد.

منبع: BGR

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*