مایکروسافت بازیهای ویندوز 8 را معرفی کرد


مایکروسافت در حال آماده سازی فروشگاه نرم افزار ویندوز 8 است و به زودی نسخه آزمایشی آن را به همراه نسخه پیشنمایش مخصوص مصرف کننده، به نمایش خواهد گذاشت. فروشگاه آنلاین نرم افزار ویندوز 8 به مکانی برای یافتن نرم افزارهای مورد نیاز کاربران ویندوز تبدیل خواهد شد، الگویی که اپل اولین بار با iTunes بصورت جدی راه اندازی کرد. حال مایکروسافت چندین عنوان از بازی های ویندوز 8 را معرفی کرده است تا علاقمندان خود را بیش از پیش مشتاق و منتظر سیستم عامل جدید خود کند. لیست بازی ها را در ادامه مشاهده کنید.
عنوان بازی هایی ویندوز 8:


    Hydro Thunder
    Toy Soldiers
    Reckless Racing
    Angry Birds
    Ilomilo
    Rocket Riot
    Full House Poker
    Tentacles
    Crash Course
    Ms Splosion Man
    Wordament


بازی های Pinball و Solitaire در کنار بازی های همیشگی ویندوز بصورت پیش فرض برروی Windows 8 Consumer Preview یا همان نسخه پیشنمایش مخصوص مصرف کننده نصب خواهند شد. تولید کنندگان دیگر نیز می توانند محصولات خود را بصورت مجانی و یا با قیمتی بین 1.49 تا 999 دلار در Windows Store به فروش برسانند. مایکروسافت نیز از فروش هر نرم افزار 30 درصد سهم می برد. البته اگر فروش نرم افزار به بیش از 25,000 دلار برسد سهم مایکروسافت نیز به 20 درصد کاهش خواهد یافت.

مایکروسافت قصد دارد نسخه آزمایشی فروشگاه نرم افزار خود را به همراه نسخه پیشنمایش مخصوص مصرف کننده ویندوز 8 در همین ماه به نمایش بگذارد. انتظار می رود در آن زمان علاوه بر معرفی بازی های اعلام شده از چندین عنوان برجسته از نرم افزارهای ویندوز 8 نیز  پرده برداری شود.

منبع: The Verge

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ممنون از مطالب زیبای شما ….heart