بهترین دیوایس های اندرویدی برای بازی در سال ۲۰۱۴

Futuremark که بنچمارک های گرافیکی ۳D را انجام می دهد، لیست ۱۰۰ گوشی اندرویدی برتر برای بازی را اعلام نمود که البته این لیست خیلی قابل پیش بینی نبود.

سه رتبه ی اول را به ترتیب چیپست های K1 انویدیا ، اسنپدراگون ۸۰۵ و ۸۰۱ ، و در نهایت هم اگزینوس به دست آورده اند. برای نخستین بار است که یک چیپست مدیاتک (در  Meizu MX4) در مکان ۴۸ ام قرار گرفته است. این در حالی است که تراشه ی هووای در قد و قواره ی یک مدعی ظاهر نشده و حتی در ۱۰ رتبه ی اول نیز حضور ندارد.

در مورد گوشی ها، نکسوس ۶ ، پیشتاز است و پس از آن، اسمارت فون های اسنپدراگون ۸۰۵ آمده اند. گلکسی S5، موتورلا دروید توربو و فبلت های نوت۴ و نوت اج در رتبه های بعدی ظاهر شده اند. جالب اینکه دو دیوایس اسنپدراگون ۸۰۱، یعنی   Oppo Find 7a و Asus PadFone S ، خود را در میان ۱۰ رتبه ی اول جای داده اند.

این هم جدول نتایج (برای بزرگ نمایی، روی عکس کلیک کنید)

3D-Mark

منبع: phonearena

درباره این نویسنده

ناهید سادات ریاحی ، زاده ی اردیبهشت ۶۹ و دانشجوی دکترای شیمی کوانتوم محاسباتی در دانشگاه شهید بهشتی است. او علاقمند به دنیای کوانتوم، تکنولوژی، فوتبال و موسیقی (رپ/راک) بوده و علاوه بر سردبیری دیپ لوک، به طراحی وب و نویسندگی در گجت نیوز، بیگ تم و ماهنامه جیبی GSM مشغول است. ( لینکدایناینستاگرام )

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. Meizu MX4 Pro در جای 39امه با Exynos 5 Octa 5430

  2. Meizu MX4 در جای 84ام قرار گرفته…