نوکيا نمونه تصاوير گرفته شده با دوربين اسمارت فون Lumia 1020 را در وبلاگ خود منتشر کرد

مهترین مزیت رقابتی لومیا 1020 نوکیا در دوربین 41 مگاپیکسلی آن است. هنوز این تلفن در اختیار کارشناسان مختلف قرار نگرفته تا مورد ارزیابی و مقایسه قرار گیرد، اما نوکیا در وب لاگ رسمی خود نمونه‌هایی از تصاویر گرفته شده با آن را منتشر نموده که بی‌نظیر به نظر می‌رسند.

لومیا 920 از نظر قدرت پردازنده یا رزولوشن صفحه نمایش در حد و اندازه پرچمداران تلفن‌های اندرویدی نیست، اما وقتی نوبت به کیفیت دوربین می‌رسد، همه تلفن‌های هوشمند دنیا در مقابل سنسور بزرگ لومیا 1020 زانو می‌زنند. برای اینکه دید بهتری نسبت به ابعاد سنسور Pureview لومیا 1020 بدست آورید، نگاهی به تصویر پایین بیندازید که در آن سنسور لومیا 1020 در کنار سنسور رایج تلفن‌های هوشمند قرار گرفته است:
 
نوکیا در وبلاگ رسمی خود مجموعه ای از تصاویر گرفته شده با لومیا 1020 را به نمایش گذاشته که اگر در آنها دقت کنید، متوجه نویز بسیار کم و شفافیت و وضوح بسیار بالای آنها می‌شوید. برای مشاهده گالری تصاویر مربوط به عکس‌های گرفته شده با لومیا 1020 به این آدرس مراجعه کنید. در صورت تمایل می‌توانید تصاویر این مجموعه را در سه سایز متفاوت دریافت نمایید. اگر مایل هستید تا کیفیت واقعی این تلفن-دوربین را مشاهده کنید، در قسمت پایین هر عکس برروی لینک Full Resolution کلیک کنید تا تصویر با رزولوشن بالا که حدود 8 مگابایت ظرفیت دارد را دانلود و بررسی نمایید.
 
نظر شما در باره کیفیت عکس برداری لومیا 1020 چیست؟ آن را چطور ارزیابی می‌کنید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*