انتشار تصاویري رسمی از سوپراسپرت جديد جگوار C-X75

سرانجام جگوار در هفته ی جاری ، تصاویر رسمی از سوپراسپرت خود معرفی کرد که به نظر پرچمدار خودروهای اسپرت این برند خواهد بود .مدل پرتوتایپ C-X75 جگوار اگرچه به علت بحران اقتصادی می رفت تا به خاطرات سپرده شود ،اما دوباره احیا شد و قرار است تا یک خودروی تولید محدود باشد .

این انگلیسی هم مانند سوپراسپرت های اخیر ، با یک پیشرانه ی هیبریدی تبدیل به  دوست دار محیط زیست شده است . این پیشرانه ترکیبی است از یک موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر مجهز به توربوشارژر و سوپرشارژر با قدرت 500 اسب بخار که با الهام از خودروهای فرمول 1 ساخته شده و دو موتورالکتریکی که در مجموع 390 اسب بخار تولید می کنند و با آن ها حداکثر مسافت 64 کیلومتر را می توان پیمود .  ترکیب این دو نوع پیشرانه ، در بهترین حالت قدرت خروجی 850 اسب بخار و گشتاور 1000 نیوتن متر را به راننده اعطا خواهد کرد .

{photo}92/04/12/Jaguar-C-X75{/photo}

این پیشرانه شتاب صفر تا صد زیر 3 ثانیه و دستیابی به حداکثر سرعت 354 کیلومتر در ساعت و همچنین انتشار آلاینده به میزان کمتر از 89 g/km را تضمین خواهد کرد .  به لطف جعبه دنده ی 7 سرعته شتاب 0-161 کیلومتر در ساعت، در کمتر از 6 ثانیه در دسترس خواهد بود .

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*