ال جی با دو اولترابوک جدید وارد می شود Z330 و Z430

همان طور که میدانید نمایشگاه سی ای اس در راه است و بزرگان تکنولوژی برای عرض اندام پا به این نمایشگاه میگذارند. در این میان ال جی نیز با محصولاتش جدیدش وارد شده و قصد دارد بازار اولترابوک ها را به چالش بکشد. و حالا به نظر می رسد ال جی نیز سوار بر جریان اولترابوک ها وارد این نام پر سر و صدا در سال ۲۰۱۲ می شود. با این پیش زمینه نگاهی مختصر به اولترابوک های جدید ال جی می اندازیم.
چند ماه قبل خبرهایی از این اولترابوک ها به بیرون راه پیدا کرد اما ال جی دو سوپر اولترابوک خود یعنی Z330 و Z430 را به طور رسمی در نمایشگاه معرفی میکند.
اولترابوک مدل Z330:
شاید شما هم به شباهت این مدل با مک بوک ایر پی برده باشید. این لپ تاپ نازک با سرعت بوت شدن بی نظیر خود، اولترابوک های موجود در بازار را به چالش کشیده است. این مدل با سرعت 10 ثانیه بوت شدن از حالت کاملا خاموش برای ویندوز، تقریبا 3 برابر از دیگر مدل ها سریع تر است. ضمن اینکه این اولترابوک برای خارج شدن از حالت استند-بای تنها به 2 ثانیه زمان احتیاج دارد. نمایشگر 13.3 اینچی و ضخامت 14.7 میلی متری این اولترابوک قابلیت حمل آسان را نیز به آن اضافه کرده، زیرا این مدل تنها 1.21 کیلوگرم وزن دارد. ال جی می گوید با اینکه شما یک کامپیوتر 13.3 اینچی در مقابل دارید اما این کامپیوتر آنقدر فشرده طراحی شده که به اندازه یک کامپیوتر با نمایشگر 12 اینچی است، میتوانید حافظه SSD از نوع SATA3 و پردازشگر سری i7 را نیز به قابلیت های آن اضافه کنید.
اولترابوک مدل Z430:
این اولترابوک نیز به مدل قبل شباهت دارد و تفاوت آن در نمایشگر 14 اینچی است، ضخامت آن نیز به 19.9 میلی متر می رسد. سرعت بوت شدن آن 12 ثانیه است و وزن آن نیز 1.5 کیلوگرم است. این اولترابوک میتواند SSD یا هارد دیسک داشته باشد و ظرفیت حافظه ی آن تا 500 گیگا بایت است.
البته قابل ذکر است که قیمت این اولترابوک ها هنوز فاش نشده. شاید باید تا زمان به بازار آمدن آنها کمی صبر کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*