جنگ دوربين ها : گلکسی اس 4 زوم در برابر نوکیا 808

هفته پیش سامسونگ از تلفن-دوربین جدید خود با نام گلکسی اس 4 زوم پرده برداشت. گلکسی اس 4 زوم قابلیت‌های تلفن هوشمند را به یک دوربین جیبی از نوع ببین و بگیر اضافه می‌کند و تمرکز اصلی آن بر روی عکس برداری با کیفیت است. سامسونگ این محصول را مناسب افرادی می‌داند که قصد دارند عکس‌های باکیفیتی را تهیه کنند اما دوست ندارند علاوه بر دوربین جیبی خود یک تلفن هوشمند را نیز با خود حمل کنند. اما آیا گلکسی اس 4 زوم از نظر کیفیت عکس برداری از نوکیا 808 که به مراتب کوچک‌تر از آن است، بهتر عمل می‌کند.

وب سایت معتبر روسی Hi-Tech این مقایسه را انجام داده و نتیجه جالب توجه‌ای بدست آمده است.نوکیا تلفن 808 را یک سال پیش معرفی کرد اما هنوز برای مقایسه کیفیت عکاسی تلفن‌های جدید به عنوان یک الگو از آن استفاده می‌شود. ما در مورد کیفیت عکس‌های گرفته شده با این دو تلفن اظهار نظر نمی‌کنیم و این موضوع را به خود شما کاربران دوست داشتنی گجت نيوز واگذار می‌نماییم.

Samsung Galaxy S4 Zoom Nokia 808 Pureview

این نکته را در نظر داشته باشید که تلفن-دوربین گلکسی اس 4 زوم از ابعاد و ضخامت به مراتب بزرگ‌تری نسبت به لومیا 808 برخوردار است. حال به نظر شما کیفیت کدامیک بالاتر است؟ آیا تلفن لومیا EOS، محبوبیت ویندوز فون و نوکیا را در میان علاقمندان سخت گیر تلفن‌های هوشمند بهبود خواهد بخشید؟


منبع : wmpoweruser

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*