پنتاکس و معرفي 3 دوربين بدون آينه جديد

 اگر چه مدتی بود شایعات در خصوص دوربین های جدید پنتاکس بر سر زبان ها افتاده بود، اما این شرکت با عرضه یکباره سه دوربین با لنز قابل تعویض همه را شگفت زده کرد. در زمینه DSLRها می توان به میان رده K-50 و رده پایین K-500 اشاره کرد که در واقع گزینه های بهبود یافته دوربین ۱۶ مگاپیکسلی K-30 پنتاکس هستند. هر دو این دوربین ها علاوه بر افزایش حساسیت ISO تا ۵۱۲۰۰ به امکان پشتیبانی از کارت حافظه بیسیم Eye-Fi هم مجهز شده اند.

Pentax Q7

هر دو دوربین قرار است از تیرماه وارد بازار شوند. K-500 با یک لنز کیت ۵۵-۱۸ میلیمتری ۶۰۰ دلار قیمت گذاری شده و قیمت K-50 با چنین لنزی ۷۸۰ دلار تعیین گردیده است.

البته مجموعه جدید پنتاکس به همین دوربین ها ختم نمی شود و یک عضو کوچکتر با نام Q7 هم باقی مانده که شاید جذاب ترین شان باشد. این دوربین بدون آینه توانایی عکاسی 12.4 مگاپیکسلی را دارد و سنسور آن 1/1.7 اینچی است. حساسیت ISO این دوربین حداکثر به ۱۲۸۰۰ می رسد و نسبت به مدلهای قبلی سرعت فوکوس خودکار بالاتری دارد.

Pentax K-50

از دیگر امکانات آن می توان به فاصله انتظار کمتر میان عکس ها، لرزشگیر بهبود یافته و پشتیبانی از Eye-Fi اشاره کرد. این دوربین با یک لنز کیت، ۵۰۰ دلار قیمت گذاری شده و از مرداد وارد بازار خواهد شد.

Pentax K-500 :

{photo}92/03/25/K-500{/photo}


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*