سامسونگ عرضه گوشی Galaxy S3 را به تاخیر می اندازد

 

اکثر دوست داران تکنولوژی تمایل داشتند گوشی جدید سامسونگ را در نمایشگاه CES 2012 مشاهده کنند. ولی متاسفانه خبری از Galaxy S3 در این نمایشگاه نبود. ما امیدواریم بتوانیم این گوشی فوق العاده را در نمایشگاه MWC اسپانیا که اواسط اسفند ماه برگزار می شود، بررسی کنیم ولی با توجه به منابع خبری مختلف، گالاکسی S3 در این نمایشگاه هم رونمایی نخواهد شد و باید اواسط تابستان منتظر عرضه این محصول باشیم.
خبرهای دریافت شده از منابع خبری مختلف حاکی از این هستند که Galaxy S3 در فصل تابستان عرضه می شود. دلایل سامسونگ برای تاخیر در عرضه این محصول پر طرفدار مشخص نیست ولی واضح است که اگر سامسونگ از این محصول در فصل تابستان رونمایی کند، زمان زیادی طول می کشد تا به بازار جهانی راه یابد. مگر اینکه سیاست سامسونگ در این باشد که Galaxy S3 را به صورت همزمان در همه کشور ها به فروش برساند.
3 ماه پس از عرضه مدل قدیمی تر یعنی Galaxy S2 در نمایشگاه MWC شاهد فروش این محصول در بازار اروپا بودیم. Galaxy S2 حدودا 7 ماه پس از این تاریخ به دست طرفدارن Samsung در امریکا رسید. با توجه به این زمانبندی طولانی در عرضه محصولات، اگر قرار باشد Galaxy S3 هم در تابستان امسال به بازار عرضه شود ممکن است تا سال 2013 به دست طرفدرانش در سراسر دنیا، نرسد. ممکن است سامسونگ در این فکر باشد که این محصول را به صورت همزمان در کل کشور ها عرضه کند و دلیل دیرکرد رونمایی این محصول نیز همین باشد.
با توجه به شایعات درز کرده به اینترنت، Galaxy S3 مجهز به نمایشگر 4.3 یا 4.6 اینچ با تکنولوژی Super AMOLED Plus ورزولوشن 1280×720 پیکسل و پردازنده Tegra 3 چهار هسته ای به همراه 2 گیگابایت حافظه RAM خواهد بود. از دیگر ویژگی های جذاب این گوشی می توان به دوربین 12 مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید نسخه 4.0 یا ساندویچ بستنی اشاره کرد.
نظر شما در مورد این گوشی چیست و اگر سامسونگ زمان عرضه آن را به تاخیر بیاندازد در تصمیم گیری شما برای خرید آن تاثیری خواهد داشت؟
 

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*