Asus VivoMouse: موس و تاچ پد، هر دو در یک محصول

ایسوس امروز جدیدترین وسیله جانبی خود برای کامپیوترهای شخصی برخوردار از ویندوز 7 و ویندوز 8 را معرفی کرد: VivoMouse. یک موس بی سیم که در نگاه اول عادی به نظر می رسد ولی ایسوس آن را "اولین موس و تاچ پد یکپارچه دنیا" خوانده. این دستگاه بر روی خود تاچ پدی با قابلیت پشتیبانی از چند لمس همزمان را دارد.  در ادامه با مشروح اين خبر گجت نيوز را همراهي کنيد.

با استفاده از ترکیب موس و تاچ پد می توانید کامپیوترهای رومیزی یا حتی تلویزیون را کنترل کنید. سازگاری کاملی که این دستگاه با ویندوز 8 دارد امکان استفاده از جسچرها یا ژست های حرکتی جارویی (swipe) برای کنترل Charm ها و عملکردهای چند وظیفه ای در سیستم عامل جدید مایکروسافت را فراهم کرده.

همچنین گزینه هایی برای پایین و بالا بردن صفحه با استفاده از اسکرول دو انگشتی، یا زوم کردن با جسچر دو انگشتی (pinch-to-zoom) میسر است. در اصل قسمت بالایی دستگاه، یک تاچ پد سازگار با ویندوز 8 است و در زیر نیز یک سنسور لیزری به شما امکان می دهد همچون موس از VivoMouse استفاده کنید. قسمت تاچ پد می تواند عملکرد سنتی دکمه های موس را نیز شبیه سازی کند. احتمالا اين محصول جانبي در سه ماهه سوم سال جاري ميلادي روانه بازار مي شود اما هنوز از قيمت آن اطلاعي در دست نيست .


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*