تصوير و مشخصات کامل تلفن ضد آب و ضد گرد و غبار گلکسی اس 4 اکتیو به بيرون درز کرد

چند روز پیش تصاویری از گوشی ضد آب و ضد گرد و غبار سامسونگ به نام گلکسی اس 4 اکتیو را به همراه پاره‌ای از جزئیات در گجت نيوز مشاهده نمودید؛ حال تصویر تبلیغاتی این گوشی جدید که توسط اپراتور آمریکایی AT&T در حال آزمایش است به بیرون درز کرده که تقریبا تمامی جزئیات مربوط به آن را نیز  شامل می‌شود. در ادامه با گجت نيوز همراه باشید.

گوشی ضد آب و ضد گرد و غبار سامسونگ که گلکسی اس 4 اکتیو نام دارد هنوز به طور رسمی از طرف سامسونگ معرفی نشده است، اما انتظار می‌رود این گوشی به همراه گلکسی اس 4 زوم و گلکسی اس 4 مینی در کنفرانس سالانه Premiere 2013 که تا چند وقت دیگر برگزار می‌شود، به طور رسمی معرفی شود. اما امروز تصویری از اپراتور محبوب آمریکایی AT&T به بیرون درز کرده که جزئیات کامل آن را در اختیار قرار می‌دهد.

گلکسی اس 4 اکتیو به پردازنده Snapdragon 600 با فرکانس 1.9GHz به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 320، دو گیگابایت حافظه رم، 8 مگاپیکسل دوربین پشت و 2.1 مگاپیکسل دوربین جلو (هر دو توانایی فیلم‌برداری 1080p و با 30 فریم در ثانیه را دارند)، صفحه نمایش 5 اینچ – فول اچ‌دی (1080p) از نوع Super AMOLED و 16 گیگابایت حافظه داخلی به همراه درگاه microSD برای اضافه نمودن حافظه، بلوتوث نسخه 4،  WiFi 802.11ac ،NFC، حسگر مادون قرمز و باتری 2600 میلی‌آمپر ساعتی مجهز می‌باشد. این گوشی هوشمند سامسونگ به طور کامل از فناوری LTE پشتیبانی می‌کند و به اندروید نسخه 4.2.2 یا همان آبنبات پاستیلی و رابط کاربری تاچ‌ویز سامسونگ مجهز است.

گلکسی اس 4 اکتیو شباهت بسیاری به گلکسی اس 4 در تجهیزات و قطعات استفاده شده دارد و تنها تفاوت آن در دوربین‌ها است. البته تغییراتی هم در شکل ظاهری آن به وجود آمده است که اس 4 اکتیو را به کلی از اس 4 متمایز می‌سازد.

نظر شما در مورد این گوشی ایزوله سامسونگ چیست؟ آیا می‌توان فروش خوبی را برای اس 4 اکتیو پیش‌بینی کرد؟


منبع : sammobile

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*