حضور غيرمترقبه گلکسی اس ۴ مینی برروی وب سایت سامسونگ!

اسمارت فون Samsung Galaxy S4 mini که دارای شماره مدل GT-I9195 می باشد و هنوز توسط شرکت سامسونگ معرفی نشده، بطور تصادفی برروی وبسایت رسمی این شرکت قرار گرفت. این اتفاق در روز یکشنبه روی داد و تصویر نسخه سفید رنگ و کوچک شده پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی اس ۴ برروی این وبسایت قرار گرفت.

تلفن گلکسی اس 4 مینی که به زودی رسما معرفی خواهد شد مجهز به پردازنده 2 هسته‌ای 1.6 گیگاهرتز و صفحه نمایش 4.3 اینچ از نوع Super AMOLED با رزولوشن qHD یا 540 در 960 پیکسل است. این بدین معناست که تراکم پیکسل‌ها در این صفحه نمایش برابر 256 پیکسل در اینچ خواهد بود.
از دیگر مشخصات فنی منتسب به گلکسی S4 مینی می‌توان به 1 گیگابایت حافظه رم برای نسخه 3G و دو گیگابایت حافظه رم برای نسخه LTE، اندروید 4.2، دوربین 8 مگاپیکسل و حافظه ذخیره سازی 32 گیگابایت اشاره کرد.
سامسونگ برای این تلفن 4.3 اینچی یک باتری مناسب 2100 میلی آمپر ساعتی را در نظر گرفته است.انتظار می‌رود سامسونگ رابط کاربری TouchWiz UX خود را با همان امکانات موجود در گلکسی اس 4 برای نسخه Mini این تلفن نیز ارائه نماید.زمان احتمالی عرضه Galaxy 4 Mini تابستان امسال گزارش شده و قرار است این تلفن در دو رنگ مشکلی و سفید تولید شود.


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*