یکی لومیای دیگر بدون نوکیا : تصویر لومیا 1330 با برند مستقل مایکروسافت لو رفت

چند هفته پیش شایعه حذف کامل برند Nokia از روی گوشی های تولیدی مایکروسافت، توسط مقامات رسمی این شرکت تأیید شد، و مایکروسافت اعلام کرد که برند نوکیا از روی گوشی ها حذف شده و لوگوی Microsoft جایگزین آن خواهد شد.همچنین این کمپانی مراسمی را برای معرفی لومیا های جدید خود در ۱۱ نوامبر یا ۲۰ آبان ماه تدارک دیده است.

به دنبال همین موضوع روز گذشته اطلاعات و تصویری از اولین لومیا با برند مایکروسافت با نام لومیا 535 در چین منتشر گردید و امروز نیز اسمارت فون دیگری با نام Lumia 1330 بر روی یک سایت چینی قرار گرفته است.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید ، لومیا 1330 از صفحه نمایشی بزرگ برخوردار بوده و ابعادی مشابه با لومیا 1520 دارد.همچنین محل قرار گیری فلش در پشت این دستگاه آن را از لومیا 535 که دیروز تصاویر آن منتشر شده بود متمایز کرده و نوید معرفی دست کم دو لومیای جدید در مراسم 20 آبان مایکروسافت را می دهد.

lumia-1330-1

شواهد حکایت از وجود یک دکمه اختصاصی در لومیا 1330 را دارند که احتمالا این محصول را در دسته میان رده ها قرار خواهد داد.این در حالی است که لومیا 535 هم محصولی پایین رده بوده و اگر همین محصولات توسط مایکروسافت معرفی گردند ، نباید منتظر دستگاهی خاص از این کمپانی در 20 آبان ماه باشیم.هرچند که بعید نیست مایکروسافت با یک اسمارت فون قدرتمند همه را غافلگیر کند.

منبع : wmpoweruser

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*