مايکروسافت 1 ميليارد دلار براي افزايش بازي هاي Xbox One سرمايه گذاري کرده است

در هفته اي که گذشت مايکروسافت نسل جديد کنسول بازي خود " Xbox One " را معرفي و از قابليت هاي جديد آن پرده برداشت.اما همانطور که در خبر ها به آن اشاره کرديم مشکلي بزرگ گريبان گير ايکس باکس جديد شده و آن عدم پشتيباني ايکس باکس وان از بازي هاي نسخه قبلي يعني ايکس باکس 360 است.با اين حال مايکروسافت اعلام کرده که سرمايه گذاري بزرگي براي طراحي و توليد بازي هاي Xbox One انجام داده که در ادامه به مشروح اين خبر مي پردازيم با گجت نيوز همراه باشيد.

ایکس باکس وان علاوه بر کنسول بازی، ست‌تاپ باکس برای پخش و کنترل برنامه‌های تلویزیونی و همچنین ابزاری برای اجرای اپلیکیشن‌های مختلف است. اما مایکروسافت هنوز به بخش بازی این ابزار توجه ویژه‌ای داشته و استودیوهای اختصاصی این شرکت تنها در سال اول عرضه این محصول قرار است 15 بازی اختصاصی را عرضه کنند.

مایکروسافت تایید نموده که برنامه بزرگی برای بخش بازی در ایکس باکس وان دارد. استودیوهای این شرکت سخت در تلاش هستند تا بازی‌های اختصاصی را برای نسل بعدی ایکس باکس آماده نمایند. فیل هاریسون، قائم مقام بخش تجارت سرگرمی مایکروسافت در مصاحبه ای با ونچوربیت اذعان داشته که مایکروسافت سرمایه گذاری بسیار سنگینی را در بخش تجربه بازی ایکس باکس وان انجام می‌دهد. این مدیر ارشد ردموند اعلام نموده که آنها قصد دارند برای تولید محتوای جدید در ایکس باکس وان بیش از یک میلیارد دلار سرمایه گذاری نمایند که شامل 15 بازی اختصاصی این شرکت می‌شود.

به نظر شما در نبرد تازه بین ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 کدامیک موفق خواهند شد؟


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*