سوني Xperia Ul با چيپ اسنپ دراگون 600 در ژاپن معرفي شد

روز گذشته تصاویری از اسمارت فون جدید سونی با نام سونی Xperia UL به بیرون درز کرد و امروز این اسمارت فون به طور کاملا رسمی در ژاپن معرفی شد . این گوشی یک نمونه بهبود یافته اکسپریا Z است با کمی تفاوت در طراحی. در اکسپریا UL از چیپ اسنپ دراگون ۶۰۰ استفاده شده که نسبت به اسنپ دراگون اس ۴ پرو استفاده شده در اکسپریا Z سریع تر است و پردازنده سریع تر آن می تواند به افزایش سرعت دوربین هم کمک کند. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

این گوشی حالت عکاسی ۱۵ تصویر پشت سر هم را دارد و قابلیت ضد خاک را هم از اکسپریا Z به ارث برده. همچنین دکمه شاتر مخصوص دوربین هم در کنار این گوشی مشاهده می شود. در پایین نمایشگر هم چراغ اطلاع رسانی LED باریک قرار دارد.

این اسمارت فون هم مثل سایر دیگر اسمارت فون هنای جدید سونی مانند Xperia Z و Xperia ZR  در عمق 1.5 متر تا مدت زمان 30 دقیقه ضد آب بوده و دارای مشخصات  کلی زیر می باشد .
دکمه پاور در این دستگاه از جنس آلومنیوم می باشد ، صفحه نمایش 5 اینچ فول اچ دی با رزولوشن 1080 در 1920 و تراکم 443 پیکسل در اینچ ، پردازنده 1.5 گیگا هرتزی 4 هسته ای اQualcomm Snapdragon S4 APQ8064 ،  دو گیگا بایت رم ، حافظه داخلی 16 گیگابایت که توسط کارت حافظه (microSD / microSDHC / microSDXC) تا 64 گیگابایت قابل افزایش است ، دوربین پشتی 13.1 مگاپیکسل و دوربین VGA در جلو ، NFC ، بلوتوث نسخه 4، 3G ، اینفرا رد ، و امکان استفاده از شبکه های  4G LTE ، باتری 2300 میلی آمپر و سیستم عامل اندروید 4.1 در رنگ های سفید ، صورتی و مشکی از 25 ماه می  برابر 4 خرداد در ژاپن برای اوپراتور ژاپنی KDDI عرضه می شود


منابع : en.gadgetnews | gadgets

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*