BeoPlay A2 ، اسپیکر بلوتوث پرتابلی که 24 ساعت بدون نیاز به شارژ کار می کند !

اسپیکرهای بلوتوث پرتابل از وسایل خوب برای گوش دادن به موسیقی در حین حرکت و راه رفتن می‌باشند، اما نجات پیدا کردن از شر سیم‌های آزاردهنده بدان معنا نیست که در بخش دوام باتری نیز آسایش خواهید داشت. BeoPlay A2 محصول کمپانی Bang & Olufsen شاید در این بخش به شما کمک کند، زیرا وعده‌ی پخش متوالی 24 ساعت را با یک بار شارژ داده، به طوری که خود این کمپانی ادعا کرده چنین زمان اجرایی برای اسپیکری به این اندازه و نوع بی‌همتا است.

BeoPlay A2 اولین اسپیکر بلوتوث پرتابل کمپانی Bang & Olufsen به شمار می‌رود و بر اساس تصاویری که از آن منتشر شده دارای ظاهر خارجی جالب و طراحی می‌باشد که اندکی از رقبایش سرتر و قابل توجه‌تر است. این دستگاه دارای یک اساس آلومینیومی پوشیده شده با شبکه‌ی اسپیکر پلیمری می‌باشد و بند چرمی کوتاهی هم برای حمل آن در نظر گرفته شده است. BeoPlay A2 در رنگ‌های خاکستری، سبز و مشکی و در ابعاد 4.4×14.2×25.6 سانتی‌متر و وزن 1.1 کیلوگرم قابل فروش می‌باشد.

beo_play_a2_speaker-29

البته مهم‌تر از ظاهر، نحوه‌ی عمل آن می‌باشد. در این قسمت، BeoPlay A2 دارای دو درایور کامل سه اینچی، دو باس سه اینچی و دو بلندگوی ¾ اینچ است که تمامی آن‌ها توسط یک آمپلی‌فایر 180 وات که محدوده‌ی فرکانس مناسب 55 هرتز تا 24 کیلوهرتز را ارائه می‌نماید، کنترل می‌شوند.

بنا به اعلام Bang & Olufsen، تکنولوژی مدیریت قدرت تطبیقی این اسپیکر به نظارت و پیش‌بینی صدای ورودی و ارائه‌ی مقدار قدرت مورد نیاز می‌پردازد و موجب بهبود عمر باتری می‌شود. علاوه بر این، کمپانی چنین ادعا کرده که تکنولوژی True360 ادغام شده در این محصول باعث می‌شود فضای یک اتاق کامل با صدای پخش شده پر شود.

beo_play_a2_speaker-4

زمان شارژ باتری لیتیوم-یون این دستگاه سه ساعت اعلام شده و گزینه‌های اتصالات آن نیز شامل بلوتوث 4.0، لاینی برای اتصال دستگاه MP3 یا دستگاه‌های مشابه، یک پورت USB برای شارژ و همچنین ورودی شارژ DC می‌باشد. همچنین می‌توان از طریق اتصالات بلوتوث به پشتیبانی ریموت از این دستگاه پرداخت.

BeoPlay A2 اکنون با قیمت 399 دلار آماده‌ی فروش می‌باشد. کسانی که خواهان اسپیکری مشابه با قیمت کمتر هستند، می‌توانند به تهیه‌ی Minx Go اقدام کنند که سطح قدرت و کیفیت صدای قابل مقایسه با BeoPlay A2 را با نصف قیمت عرضه می‌کند.

منبع : gizmag

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. مشکلی پیش اومده خدایی نکرده که آپدیت نمیکنید؟!!
    نظر منم تایید نکردین!

  2. اون داداشمونو نگا
    یه کبریت زیرش بگیری گر می گیره :Happy-Grin: